jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Tuesday, September 01, 2009

anak sape ni??????

Salam..dah lama aku tak update blog aku,,rindu sesgt kat kawan2 semua...apalaa agaknya korang buat ye???aku sebenarnya blik kg baru2 ni tu pasal tak sempat nak update blog...arini baru aku nak pamerkan cerita yg agak basikan....tapi korang tak tau kan..kl korang tgk n3 ni ada yg kenal tak bb sape ni????cuba teka siapa???hehehe....ni bukan laa ank aku tapi anak kawan karib aku...sape erk agaknya????hehe..meh kite tgk mak budak ni,,agaknya korang kenal tak???meh kita terjah ..kat bawah ni ada pic mak budak ni......jeng..jeng...jeng....taraaaaaaaaa......


Nama budak girl ni ialah Noor irdiana Darwisya...Dilahirkan di Hospital Kemaman pada jam 6;55 petang...beratnya 3.25 kg...berat jugakan....dilahirkan pada 1 ramadhan ...22.8.2009.....meh kita tgk sape mak budak ni.....

haaaaaaa....ada kekawan yg kenal tak???mesti adakan..ni laa oya..sekarang ni oya masih dlm pantang...semasa aku blik kg baru2 ni aku sempat laa pergi umah oya...ternyata oya mmg sihat...senyum sokmo...tak mcm org dlm pantang...tetap masih tak berhenti cakap ngan aku walaupun dlm berpantang....agaknya happy sangt dapat bb girl...masa aku pi umah oya ,Darwisy masih mantain dgn tabiat menghisap jari.....hihi...okeh meh layan je gambar2 ank oya yee...... 

                                                                                

ini jee present yg aku sempat beli tuk anak oya..semput2 dah masa time beli ni nak dekat buka pose..so kene laa cpt2 beli...kl x lawa oya solly yer....


baby comel ni adalah anak oya..tgok tu mukanya iras oya kan....


FADHILAT SOLAT TARAWIH PADA BULAN RAMADHAN



~ Kelebihan Solat Tarawih Malam Kesepuluh 

Allah SWT mengurniakan kepadanya kebaikan dunia dan akhirat. 

~Kelebihan Solat Tarawih Malam Kesebelas 
Ia meninggal dunia di dalam keadaan bersih dari dosa seperti baru dilahirkan. 

 ~Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduabelas 
Ia akan dibangkitkan pada hari kiamat dengan muka yang bercahaya-cahaya.~jom solat~

2 comments:

CuTeMiUt78 said...

oh so cute anak oya ya...

miemiey said...

cutemiut~lawa kan macam mak dia kans...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT