jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Friday, January 07, 2011

banjir oh banjir

banjir oh banjir...
pagi2 dah bukak cite banjir..
ci cite..ci cite..ci cite...
nak cite laa nie
bukan cite hantu kak limah balik umah tau..
tapi cite pasal sekolah anak aku
masuk buletin utama
pasal sekolah banjir...
semalam sedang aku duk perah otak
pening memikirkan jamban/tandas naik air...
abag tel katanya nak amek anak kat sekolah cikgu call
sekolah banjir..
gelabah kam maen aku..
siap suh abg amek aku sekali nak bagi bantuan sukarelawati
mana tau dapat masuk tv..kahh(jgn dipercaya)
kerja aku sebenarnya duk lam kete je..
jadi pemerhati dr lam kete..
hujan lebat plak..
cik abg je turun pi amek anak..
:
:
jamban aku naik air..

cik abang dah kuor nak bg bantuan tuk ank aku jerk..

jalan tersekat air kat depan and sekolah tenggelam,takat nie je kete leh parking..

hujan sgt2 lebat,,nampak tak belakang kete tu penuh muatan ..bukan ikan tp budk2 sekolah

pakcik lori pun sedia berkhidmat memberi bantuan

dah datang abang2 hensem yg sedia menjalankan tugas

lori besar pun ada nak angkut budak sekolah

macam2 ada...sanggup bermandikan hujan..

ibubapa datang membawa pulang anak2..

dari jauh tu dia...

anak2 aku n cik abg..

ye..ye..dapat maen air hujan..


tejuknye...dapat balik awl arini..

bersedia,berkhidmat tuk negara!

sekian....

3 comments:

mummy_ayu said...

teruk jugak banjir kat sana..
harap makin surut la...

LYaFRINA said...

kat jln raya x bnjirkan???

teruk jugak penangan hujan kat sana,,

Ardini Humaira said...

moga banjir cepat surut, amin
:)

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT