jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Monday, August 02, 2010

BEGINI LAA KALAU UMAH TAKDOP POKOK BUNGA

Aduiiii...
makin pening dengan si adik ni
kekadang nak tergelak kekadang kalau lelama sesgt..
nak marah pun ada..
bukan apa selain air yg kerugian tu..
bimbang jugak kalau umah sebelah tu marah...
hehehe..
dapat anak yg rajin plak..disebabkan aku yg kemalasan nak tanam pokok bunga
makanya gini laa jadiknya
rumah sebelah laa jadik mangsanya
kalau adik maen2 kat laman...

bukan aku taknak tanam pokok bunga
tapi aku dah serik
selagi aku tak ada umah sendiri
sorry aku nak tanam menanam..
sebenarnya, dulu itulah hobi aku dari awal perkahwinan
aku collect dlm 50 biji pasu n macam2 bunga aku beli
duit kalau income dr hubby aku duk perabih tang situ je
sekali hubby nak pindah umah
dgn senag dia tgglkan pasu aku
mau tak aku serik
huhuhu
dah ikrar takmooo...tanam2 pokok lagi(umh sekrang ada 2 je pasu)tu pun tuan umah punya
kakaka...aku jaga wasiat jee..

sape laa manusia di sebalik kain tu..huhuhu...
tgk air main melimpah2...

ini dia pembantu siram pokok umah sebelah...untung laa umah sebelah jimat air dia..
ada pembantu free plak..

aduiiii,,,makin disuruh berhenti makin leka dia siram...tu belum termasuk siram pokok bunga umah seblah sana lagik..mujur tak sampai sebab jauh skit..huhuhu..

7 comments:

~aSHa~ said...

amal jariah namanye tu...


kak kedai sy bukan kat alikhsan..sy kedai dobi..

nanti tanya lya ye area mana..sebaris dgn tmpt fain keje

az rina a.k.a jaijina said...

hahaha, rajin terlebeh anak mu ni mimi..umah aku lagi ler, sebatang pokok bunge pon tadop..aku ni malasss..

al-lavendari said...

amal jariah sempena nak menyambut puasa !

alyyani said...

weh, lawak tul aku tgk gmbr2 tuh. sabajela. tersengih aku kejap. anak ko ni rajin betul umah sebelah pun dia tolong siramkan.

~Siti Hajar~ said...

wah! ini dah terlebih rajin...
bagus la dpt pahala sbb bg tumbuhan makan...

mamanya harap bsabar yer, semua tu dugaan...haha

Zaidah said...

waduh2..rajinyer anak bujang nie menyiram pokok bunga orang sebelah...jangan lupa rumput kat taman blum siram lagi...alamat naik bil air blan nie

ardinihumaira said...

beruntungnya jiran akak tau.. hehe

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT