jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Thursday, October 08, 2009

si comel berbaju raya contest

Si Comel Berbaju Raya Contest


salam buat semua....contest ,contest dan contest lagi!!!saje tuk suke2....ape lagi sementara x de entry nk dimuatkan try lah join contest  yang di anjurkan oleh http://babyibu.blogspot.com/ "si comel berbaju raya contest"..cuba-cuba nasibbb......,kot2  rezeki anak aku datang lagi kali ini untuk  menang dalam contest ini.Harap-harap begitu lah yee....sebelum aku layak untuk menyertai contest ini ..... kita tengok dulu yee syarat2 untuk melayakkan diri dalam pertandingan ini....

Cara Penyertaan :

Pertandingan dibahagikan kepada :-
~Kategori A (Boys) dan Kategori B (Girls)
Pertandingan dibahagikan kepada dua fasa:
~Fasa 1: 23 September 2009 – 15 Oktober 2009 - Semua peserta submit gambar Si Comel Berbaju Raya. 

~Fasa 2: 16 Oktober 2009 – 31 Oktober 2009 - Top Ten akan dipilih. 
Pemenang akan dipilih berdasarkan undian.

Syarat Penyertaan
- Jadi Follower BabyIbu dan add BabyIbu dalam bloglist anda - sudah
- Letak banner di sidebar blog anda dengan link ke ENTRY ini - sudah
- Membuat entri mengenai contest ini diblog anda
- Dalam entri itu, upload satu (1) gambar si comel anda berbaju raya (berbaju raya = baju kurung/baju melayu) - sudah
- Sila nyatakan nama si comel dan umurnya -sudah
- Dalam entri tersebut pastikan anda mention dan link ke BabyIbu dan semua sponsor (no link back will be disqualified) - sudah 
- Bila dah siap, tinggalkan link entri anda di entri ini. - sudah 
- Klik sini untuk Q &A - ok
kategori A(BOYS)
NAMA:MUHAMMAD DANISH DANIAL
UMUR:6 TAHUN
Gambar ini di ambil ketika di dalam kereta semasa kami nak pergi beraya...pagi-pagi lagi si Danish ni dah bangun,tu pun adik masih lagi mengantuk kerana malam raya berjaga sampai pukul 2 pagi...syok sangat menunggu ibu bikin lontong...walaupun mengantuk adik tetap pergi beraya dengan semangatnya nak dapatkan duit raya....sebelum tu sempatlah aku snap gambar adik .....adik pakai sepasang baju melayu ala2 jubah yang berwarna coklat..tema untuk anak2 aku tahun ini semuanya berwarna coklat.
Kategori B(GIRLS)
NAMA:RAJA NURASLINA ATIKAH 
UMUR:10 BULAN
Haa...jangan tertipu..ini bukan anak aku tau..ini ialah anak saudara aku...namanya adik Ika...aku sayang bangat baby ni sebab dia manja dan cute...oleh kerana aku tak ada anak perempuan jadik anak saudara akulah yang jadi mangsanya tau....Penganjur tak kisah kl takde ank sendiri,ank saudara pun boleh...apa lagi cepat2lah aku cari gambar2 ank saudara yg ada...gambar ini di ambil ketika adik aku pergi beraya ke rumah atuk sebelah suami aku....kampung suami aku dan suami adik aku sekampung so bertemulah kami di pagi raya tu...adik ika yang kini dan pandai duduk cantik berbaju kurung dan berkasut berwarna merah.Tahun ini pertama kali adik Ika pakai baju kurung tau..tecik2 lagi dah kene pakai baju kurung...
kalau dah ada contest so kepada yang menang mesti ada hadiahnya kanss...meh kita tengok apalaa hadiah2nya....ramai tul penaja2 contest ni sampai dah tak tertengok mata aku ni...
Hadiah -
Bagi Kategori A:
Hadiah Pertama
-Casual Meg daripada Gin & Jacqie-Necklace by S daripada Sherry-120 pieces of 4R photo prints daripada eoe Online-RM30 Gift Card daripada leanalittleshop
Hadiah Kedua
-Reversible gemstone ring imported from US daripada TH-RM10 Gift Card daripada leanalittleshop-80 pieces of 4R photo prints daripada eoe Online
Hadiah Ketiga-Eyeko: Silver shopper (imported from UK) daripada Mia-RM10 Gift Card daripada leanalittleshop-40 pieces of 4R photo prints daripada eoe Online
Bagi Kategori B:
Hadiah Pertama
-Colorful Sally daripada Gin & Jacqie-Pretty Birdie Earrings daripada Niko-120 pieces of 4R photo prints daripada eoe Online-RM30 Gift Card daripada leanalittleshop
Hadiah Kedua
-Reversible gemstone ring imported from US daripada TH-RM10 Gift Card daripada leanalittleshop-80 pieces of 4R photo prints daripada eoe Online
Hadiah Ketiga

Hadiah Misteri
Terdapat hadiah misteri khas untuk referrer terbanyak sepanjang tempoh contest (diadili guna Google Analytics)..more info


No comments:

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT