jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Sunday, November 22, 2009

anakku ceria give-away contest

Anakku Ceria Give-away Contest

sticky mode entry


Ramai kekawan yang dah join contest ni so aku rasa cam nak cuba nasib gak..

mana tau ada rezeki aku dapat menang contest ni

kali ni aku berminat nak join contest ni untuk mempertaruhkan gambar anak saudara aku yang comel tu...

sape -sape yang berminat meh laa kita sama2  memeriahkan dengan turut serta contest ni

untuk maklumat terperinci boleh laa terjah sini

gambar paling ceria yang aku pertaruhkan ialah

:
:
:
:
:
:
:
:
:

si comel yang berbaju pink dan berhias di rambut di atas

bernama RAJA NURASLINA ATIKAH BT RAJA MOHD

berusia 11 bulan

dalam banyak2 gambar yg aku ambil yang ni paling ceria 

ceriakan...mesti laaa...kanzzz

gambar ini di ambil di rumah aku 2 hari lepas

semasa tu adik ika sedang syok bermain tepuk tangan dengan 2 hero yang encem kat umah aku

si abang nyanyi si adik ika tepuknya

ika mmg suka kalau di ajak bermain

tengok tu...senyuman melerek ke telinga

mmg layak lah untuk join contest ni

harap2 pic ni mendapat perhatian daripada pihak penganjur yee

Tentang Hadiah pulak!Jeng jeng ini hadiahnya
 Vantage Cookware 3.0L 


Hanya 1 pemenang akan dipilih dan akan memenangi dan ditaja oleh http://jommainkutu.blogspot.com/

harap2 berjaya dalam contest ini dan menang hadiah vantage ni

2 comments:

sis_nita said...

gud luck okeh..

ceria tu mmg ceria..

tgk tuuu.. tersenyum riang ria ribena laa cik adik tu..

:)

Mama-Danish & Sarah said...

gud luck utk ibu...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT