jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, November 25, 2009

cedihnya...

Terasa sunyi berbaur sedih hari ini pasal ma dah balik semalam..
tak dijangka adik aku datang menjemput ma pulang semalam
dah hampir 4 minggu ma aku berada kat umah aku
terasa macam ma tinggal bersama aku
alangkah bagusnya kalau begitu
namun ma masih mempunyai tanggungjawab kat sana
anak2 pun seperti sedih tok ma mereka tiada
''biasanya ma suka buatkan kopi dan roti bakar tuk abang dan adik''
itulah rungutan anak2ku
aku pun mmg dah biasa buat tuk ank aku
tapi mereka mgkn ingn bermanja dgn nenek mereka
sitecik budak sarah pun tercari2 tok ma dalam bilik
(walaupun takut kat ma aku sebenarnya)
tapi tu lah sebenarnya esok aku akan berjumpa lagi dgn ma aku
pasal lusa kan nak raya haji
huhuhu
aku mmg akrab dgn ma aku
walaupun dah kahwin beranak 2 kasih sayang pada ma takkan berubah



4 comments:

sis_nita said...

alalalala..

anak mak ehh..

mmg kan.. baru jerr nak manje2 ngan mak.. dah mak kena lak berkongsi kaseh ngan adik beradik yg lain..

takpe tu dik..

t kamu mik laa mak semula ehh..

:)

oYa said...

samelah wei..aku lglah duk berpekpit ngan ma aku 24 jam...hahahaha

Mama-Danish & Sarah said...

alahai sedihnya bu....huhuhu...

patutla pagi tadi mama dok napok kelibat ma pun....

balik raya kekgi kirim salam mama kat ma k....

miemiey said...

sis nita~tul sis....anak mak ni...
bagi seribu tahun pun tak puas2 nk bermanja dengan mak....huhuhu

oya~yup..kita sama ayu..tapi mu tuah duk serumah weiiii....aku jeloius uwaaaa,,,,,

mama~ye mama...cedihnya ni...bereh nnti lik raya bu kim kan salam mama tu...
bu tak sangka dia nk alik tapi nana dah jemput...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT