jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, November 18, 2009

pic aku suka

sekali sekala cuci mata nengok pic budak tecik ni ok gak kan...
aku mmg suka sangat tgk pic budak tecik ni yang kat bawah ni...
percaya laa..aku ase korang pon suka lebey2 lagi
siapa erk??
mama budak tecik ni laaa..
tul tak mama????
sekarng budak ni dah pandai pose...
siap senyum lagi kalau nak snap pic dia...
nak jadi model ke dik???
upe dah ada...
tgi daaa cukup...
cuma tgu besar jeee...
hehe....
ibu cukup suka nengok bulu mata adik
cam rozita chik wan
dan bulu kening ziana zain...
terpaku memandangnya..
serupa barbie doll pon ado
meh nengok meh
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

7 comments:

yoro okino said...

alaa tomey nyer
huhuhu

alyyani said...

mmg mahal kening dia tuh. mesti mama dia dok lukis gitu dari lahir kan? mata pun cantik... besar ni jadi rebutan nih :)

miemiey said...

yoro~mmg tomey kan..kan...macam mak die lawa gak..

alyyani~tul tu jadi rebutan 2 hero kat umah nih...hi..hi..hi...

Mama-Danish & Sarah said...

mama suka tengok pic. dia pakai spek itam tue....

hahaha...anak sapa la tue kan...

miemiey said...

mama ~hehehe..buat2 tya lak...anak sape yee???sape yeee...

neezareef said...

comel pkai spec

miemiey said...

neeza~tomeyyyyy kannn

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT