jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Friday, November 20, 2009

jawatan baru

salam
berita gembira tak henti2 datang..alhamdulillah syukur pada tuhan
kalau ada berita mendukacitakan
itu semua aku anggap dugaan dari tuhan
nak tau tak apa beritanya
jeng..jeng..jeng..
:
:
:
:
:
baca...jgn tak baca...apa yang terpamer kat atas ni
dengan rasminya pada tahun 2010 akn datang
anak aku si Ayie akan menjawat jawatan sebagai pengawas sekolah
alhamdulilah kerana anak aku di beri kepercayaan
oleh pihak sekolah untuk menjawat jawatan yang besar ini
moga anak ibu mantapkan displin diri
dan tegas serta bertanggungjawab
dalam menjalankan tugas
nampaknya baju sekolah tahun depan akan bertukar wajah
tak sabor asenya nak beli baju sekolah baru

4 comments:

QuEeN Of 2 Heroes said...

berbaju biru la pas ni ye.... :)teringat lak time jd pengawas sek dl....best! :p

Mama-Danish & Sarah said...

tahniah!!!!! anak ibu memang layak....

lewat tido mlm td yer bu, patut ler anak daraku pun liat nak tido juga....hehehe....

saveme_zero said...

tahniah!

miemiey said...

queen of 2 heroes~berbaju kuning susu dik berseluar merah....akak pun tingat jugak zaman2 akak jadi pengawas sekolah dulu
agaknya ank akak plak mewarisinya..hehe...


mama~terima kasih mama

lewat mmg lwat mama
ssh nk berblog bebudak n bapak sibuk main game
lewat2 malam baru giliran bu
huhuhu...

saveme~terima kasih....

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT