jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, November 25, 2009

HARI KECEMERLANGAN SEPAKAT

HARI KECEMERLANGAN SEPAKAT
2009
Tarikh:17 November 2009

Hari penyampaian hadiah diadakan di sekolah Ayie sebelum cuti sekolah bermula(mggu akhir)
aku telah diundang oleh guru sekolah Ayie untuk menghadirkan diri kemajlis tersebut
kerana ayie adalah sebahagian pelajar yang akan mendapat anugerah pada hari itu
di bawah pic2 yang sempat aku snap ketika majlis itu berlangsung
persembahan para pelajar yang menyerikan majlis anugerah itu..sungguh menghiburkan dengan persembahan dikir barat,action song..paling melucukan hati persembahn para pelajar pra sekolah...

ayie menerima 2 anugerah iaitu terbaik akademik dan prestasi terbaik sepanjang tahun
alhamdulilah..tejuk peyut ibu mengandungkan ayie 9 bulan..


kenangan di sekolah tahun 2009,selepas acara berakhir...tokma menumpang sekaki pose bersama cucu...


2 buah fail yang Ayie dapat dalam 2 anugerah yang berbeza(my hubby tak berpuas hati dgn hadiah ni sbb kalau dapat medal lagi bagus pasal leh jadik kenangan dan unik)
boleh di jadikan koleksi selambak katanya,bagi aku takpe lah bleh simpan kertas soklan2 dalam fail...anugerah dan keputusan peksa lebih penting sebenarnya bagi aku
hadiah hanya lah sekadar meraikan kejayaan ank2 kita..tul ke pendapat aku ni???terpulang hak individu kan..kan..aku ttp berterima kasih kpd pihak sekolah dgn hadiah itu.


6 comments:

Shida said...

Pandai2 anak Kak Mie...sejuk pewot kak Mie mse petnen lu ek...Ni nak kne tambah yg gurl plak nih...

miemiey said...

shida~hehehe
shida apa kurangnya sejuk peyut cik ani ngandung dlu sbb shidah n abg long cedik2 belaka...sampai uuu lagi...bb girlzzz...belum ada rezeki lagi ...huhuhu...

sis_nita said...

tul cakap cik asben tu..

kak pon rase bagik medal lagikk ok..

sara wawa pon aderr dapat hadiah.. tapi sumerrnyerr yg leh guna tuk sekolah tahun depan..

tapi jimat laa sket..

:)

CuTeMiUt78 said...

wah.. tahniah ya...

miemiey said...

sis nita~pendapat akak tu leh diguna pakai...
mimie kl si adik ada yg leh pakai tahun depan...

cutemiut~thanks...thanks...

dyea irdina said...

mmg sejuk prut ngandung la klu anak2 mcm ni...kecik2 dah time anugerah...kena lajar ngan c.mimi ni camner nak buet..

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT