jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Monday, December 28, 2009

birthday ika yg pertama

majlis hari lahir adik Ika yg first

tarikh majlis:malam sebelum 27.12

tarikh lahir:27.12.2008

malas nak cerita panjang2 so tengok ringkasan di setiap gambar jee..hehe.. sebelum tu aku nak ucapkan selamat hari lahir buat adik ika yg pertama..semoga cepat besar dan panjang umo..sekarang adik ika dah boleh jalan tau..sgt comey pabila ika jalan..


persiapan sebelum majlis bermula...alahai makcik2 yg tiup belon mengalahkan bebudak..hahaha..bersungguh tiup nampaknya...kat bawah tu sebahagian hadirin yg dtg..cam kenal je adik kat bawah tu..sape ye...


segala juadah tuk para tetamu yang akan hadir pada malam tu...laksa putih ada...mee grg pon ada,  karipap n agar2 ..

kek coklat yang mabeles..yummy..yummy...


selamat hari lahir buat ika yg pertama...mmg ika tak tau apa2 lagi..duk tengok pelik je org ramai datang..ambik2 gambar lagi buat ika rimas..maka ni je lah hasil yg pling baik aku ambik gambar dia mlm tu..kek pon besar dari ika lagi..hehehe..


ika semasa upacara potong kek mmg tak duk diam..siap di colet kek dgn tangannya,mmg susah nak ambil gambar...geram kat kek tu gamaknya...


sekian..daa komen skit..hahaha...sekarang ni aku sedang bercuti kat jb..so tak sempat nk terjah korang.,.nnti aku byar hutang aku yee kat korang...masa yg ada ni hnya sempat aku update n3 je
tapi korang tetap di hatiku...
CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT