jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Friday, December 25, 2009

wah!!!!besarnya pari daun!!!

ni cerita dulu2 dah lama tau..semasa ni en hubby dan adik ipar aku(raja mohd)mmg ada hobi yg sama iaitu kaki pancing..kl ada tanding mancing muka diorang berdua kepit g sana sini..sampai aku kekadang terjebak sampai jam 3 pagi ada gak time hari cuti..tapi sekarang en hubby dah kurang skit hobi ni ...mgkin dah jemu mgu2 mesti masuk tanding..tapi adik ipar aku ni masih dgn hobinya lg sampai sekarang...ada hari tu sekali en hubby p masuk tanding mancing..mak oiii besarnya terkejut aku nengok ikan pari yg naik aritu....sekaligus menjadi rezeki salah sorang peserta yg dapat ikan pari besar,,,kl en hubby yg dapat bestnya...dapat wang ribu2 ..mengalahkan gaji 2 3 bulan agaknya...nasib tuah peserta tu laa..apa aku melalut ni x yah cakap lagi ar kasi ttp mulut ...kita tengok ikan pari ni dah ye..santapan tuk seminggu..

2 comments:

sis_nita said...

ish..

besarnyerrr..

makan tak abeh ni dik..

Mama-Danish & Sarah said...

kalau dah besar sangat macam nie, sure tak habis makan...

bape kilo ni bu?

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT