jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Tuesday, December 08, 2009

SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY


ketika leka menerjah blog kengkawan

ramai gak aku tengok yg sertai contest" serius baby 2009 giveaway"

maka terdetik laa di hati aku untuk turut serta

kalau ada kengkawan yang nk join gak

boleh laa terjah bloh ibu rifqizuhairi

semua kelayakan untuk menyertai contest ni ada kat situ

apa lagi jangan tunggu lama2 tau

pic yang aku nak pertaruhan untuk contest ini mestilah baby berwajah serius

sape yee?????

mesti laa anak saudara aku yang comey tau

aku ada bertanya ibu rifqizuhairi

pasal leh ke anak saudara memeriahkan contest ni

maklumlah anak2 aku umo mereka terlebey sudaa

huhuhu

ibu rifqizuhairi memberi laluan hijau buat aku

semua yang bergelar anak boleh join sama contest ni

apa yg penting umo mereka tak melebihi 3 tahun

anak kucing leh ke???

tidak...tidak...tidak....

mesti lah anak manusia je kan

hehehe

okeh gambar yang aku nak lampirkan kat sini ada byak tau

so akak pilih laa mana yg paling serius yeee

buntu kepala ku nak pilihnya

*
*
*
*
*
*
*
*
*

gambar berbaju sejuk tu aku ambik selepas adik ika bangun tido

tu pasal mencuka je muka adik ika 

disuruh cenyum dibuat deqqq je 

maka terhasil laa pic cam tu


NAMA:RAJA NUR ASLINA ATIKAH BT RAJA MOHD

TARIKH LAHIR:27.12.2008

UMUR:11 BULAN 11 HARI(dah dekat birthday ika yg first)






apa laa yang adik ika tenung tu..semasa ni adik ika ralik pandang my hero main game dalam laptop..sampai bulat bijik mata...jagn terkeluar udah lee mata tu...adik ika mmg susah kl di ajak pose sbb adik ika tak reti duk diam...kl di pgg tu gelisah je nk lari, muka pun mencuka semacam je...(gambar yg bawah yg ada tgn memegang ika)


gambar ini aku ambil ketika adik ika syok bermain...bila sedang leka bermain dan aku duk nyibuk nak ambik gambar jangan harap lah dia nak senyum....

1 comment:

r|nA @ ja|j|na said...

anak sape lak ni miey? lahai, comeinye..bolat mate..

bakal menantu kew??!! heheheh

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT