jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Monday, September 07, 2009

Award dan tag dari mamadira...


Tag...tag..tag..lagi ..kali ni tag dan award kat atas ni datangnya dari MAMADIRA@STRAWBERI,,,,aku mmg laa terajin orangnya,,,,akhirnya aku dapat juga selesaikan tag ini...okey...dah lama aku tak pamerkan masakan2 aku kat sini. asenya dah 2 hari aku tak masak...semalam aku berbuka puasa kat masjid..dan arini ada lagi undangan dari kawan my hubby ajak berbuka puasa kat restoran,,,hatiku terlonjat korang tau,, aku tingin bangat nk snap pic2 kat sana,,malangnya aku malu laa..pelik nnti org nampak..daa laa hp aku siap berbunyi kl ambik gambar siap keluar flash lagi..apa kes nnti ,org pelik kan???esok pun mgkin aku tak masak..my hubby ajak berbuka kat masjid lagi berhampiran jer umah aku, nk buat cam ane dah undangan kan...murah sgguh rezeki kali ni..alhamdullilah...tadi awl2 lagi ank aku dah dapat duit raya..10 inggit plak tiap2 sorang...bukan cam kita dulu2 kan..aku ingt dulu2 aku dpt 20 sen je..tu dah kira byak tau...mewah dah budak sekarang kan...okey korang layan tag ni dulu ye.....

1. Berikan 1 hobi yang paling anda gemari

~suka berblog...terjah blog korang laa. 

2. Berikan 2 nama kawan anda yang paling rapat dengan anda..
1)masa skull dlu~marzura... 
2)now~belum ada yg betul2 rapat... 

3. Berikan 3 jenis warna yang anda suka
~semestinya merah 
~putih 
~purple

4. Berikan 4 nama org yg paling anda sayang ..
1)Ayie dan Danish~my son
2)Encik Nazir~my hubby
3)Maimunah~my mum  
4)Pak Harun~my dad 
5)Nana~my sister 
 
5. Berikan 5 jenis sifat manusia yg paling anda benci..
1) sombong
2) kedekut
3) hipokrit 
4) dengki
5) pemarah
ramai kans cam gini ....~ 

6. Berikan 6 benda yg mesti anda bawa sebelum keluar dr rumah
~ic
~hp
~kunci rumah 
~hand bag 
~pitih 
~alat mekap aku 

7. Berikan 7 destinasi percutian yg anda ingin/suka kunjungi..
1)Langkawi 
2)Genting 
3) Paris
4)Mekah 
5)Brunei 
6)LA 

8.Berikan 8 kenangan yg paling anda tak dpt lupakan..
~putus cinta... 
~kenangan masa join silat kat sekolah... 
~kenangan with geng slamzer... 
~result SPM 
~hari pernikahanku 
~first pregnant n second 
~masa bersalin...aduii sakitnya... 
~masa bersalin DANISH,aku bersalin kat umah..tak sempat p hospital... 
 
9. Berikan 9 impian yg anda impikan..
1)hidup kekal bahagia with my family 
2)ingin kan zuriat girlzz 
2)mendapat ank2 yg soleh dan solehah
3)nak ALLAH murah kan lagi rezeki suamiku 
3)tingin buka bisnes tempat pengasuhan kanak2 
4)nk jadi jutawan,,then pakai kete sendiri 
5)nk ada umh sendiri..tak kisah ar kecik ke besar janji sendiri 
6)nak sgt cik hubby bawa melancong 
7)ada lesen memandu 
8)nak gelang dan rantai emas besar rantai kunci..haha..dah byk bgt x reti nk memikir...huk..huk.. 

10. Berikan award & tag ini kpd 10 org kenalan blog anda..

~Aku nak berikan kepada member yg belum dapt lagi award dan tag sebelum ni...

~zak apex,sharhanah,ryn-adam,cutemiut,eryn,ibu arifa,kak teha,catlina,tinie,dan kak Lyana...

kepada sesiapa pemilik nama di atas ,sila ambik award dan jawab tag ini...setiap jawapan korang amat ku hargai...

FADHILAT SOLAT TARAWIH PADA BULAN RAMADHAN

~Kelebihan Solat Tarawih Malam Kesembilanbelas 
Allah S.W.T akan meninggikan darjatnya di dalam Syurga Firdaus.
~jom solat~

4 comments:

sis_nita said...

Berikan 5 jenis sifat manusia yg paling anda benci..

1) sombong
2) kedekut
3) hipokrit
4) dengki
5) pemarah

huhu! sama laa.. akak pon tak suka mencikkk nyampahh dgn orang2 cenggini..

miemiey said...

tul..tul..tul..akak sama lah kita...belum redha lagi ke perasaan marah semalam kak,,,

KasiH said...

daku dah jawab tag nih...

CuTeMiUt78 said...

walllaa weiii.. sib baik jengah dan bca smpi habis.. rupanya daku di tag yo.. okies.. akan akak buat nnti ya mekacih

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT