jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Monday, September 07, 2009

TAG DARI ZAK...

Salam semua...hari ni rasanya lewat aku up date tapi takpe laa kan aku update gak...okey...aku nk jawab tag sebenarnya hari ini...lama dah aku peram tag ni..byk lagi juga yg masih lum terjawab..perlahan2 laa kan...tag ni datangnya dari member sekolah aku...sape lagi kalau bukan ZAKMALIZA ERNY...aku letak penuh lagi nama kau Zak...kl boley laa Zak...aku nk pggl ERNY laa ...tapi dah lewat....sebati nama tu kalangan member sekolah dulu..lembut jerk ERNY tu kans...qiqiqi...tag ni aku jawab siang hari tadi..tapi masa ni berpeluang di publishkan pasalnya aku terlewat nak pergi berbuka puasa di masjid tadi...malam ni aku cuti tarawih pasal ank aku nk exam..ni pun sambil aku duk ngajarnya..aku bg Ayie jawab soklan....nanti yg semaknya aku ..hik..hik..jadi cikgu daa malam ni...okey korang layan ni dulu, aku tak leh lama2......jawab tag ni asenya aku macam daa dikejar paparazzi sobab pjg berjeler asenya soklan ko zak...tu laa dulu2 nk jadi penyanyi tu pasal dpt tag cam paparazzi tya je..haha..(jgn dipercaya fakta karut ni)

1. Bekas kekasih saya adalah :

~kekasih lama...zek zaidi,tul laa..tak caye ni mls nk habaq tau..

2. Saya sedang mendengar :
~suara2 manusia dari tv umah aku...

3. Mungkin saya patut :
~mandi sbb jap lagi nk p berbuka di masjid...update jap...dan kuruskan bdn ku ini...

4. Saya suka :
~pi panggung wayang....menyanyi...jejalan,mana2 jerk...

5. Sahabat-sahabat baik saya :
~belum ada yg terlalu akrab..kekawan ramai..korang laa semua...tak lupa geng slamzer...marzura pling aku akrab dulu.

6. Saya tak paham :
~bahasa cina ,tamil dan yg sewaktu dgnnya...

7. Saya kehilangan :
~i.c,beg duit,dan handset  sebab ada perampuk  mencerobohi umh ku...

8. Ramai yang berkata :
~suaraku time nyanyi cam siti...kwah..kwah...

9. Makna nama saya :
~cahaya teman karibku..meh laa jadi temanku ..nanti korang dpt cahaya..

10. Cinta itu adalah :
~cinta pada ALLAH yg kekal...

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
~bersedih...

12. Saya akan cuba :
~gembirakannya,menjadi pendengar yg baik then menasihatinya..kl boley bantu apa yg aku mampu...

13. Ayat selamanya membawa maksud :
~kekal hingga kehembusan terakhir

14. Telefon bimbit saya :
~dlm proses nk bg anak..aku nk yg baru daa..abg beli laa...

15. Bila saya terjaga dari tidur :
~bersyukur kepada ALLAH kerana aku masih bernafas didunia ini...

16. Saya paling meluat bila :
~org yg bangga dengan kemewahannya,hipokrit,ego dan sombong...

17. Pesta/Parti adalah :
~ada yg mengembirakan dan ada yg membosankan... 

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :

~kucing 

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
~zaman remaja ...

20. Hari ni :
~Siap sedia untuk  pergi makan kat masjid..,hari cutiiiiiiii 

21. Malam ini saya akan :
~jadi cikgu sbb esok ank aku nk exam...

22. Esok pula saya akan :
~jumpa Sarah...koje umah cam biasa laa..

23. Saya betul-betul inginkan :
~baby girlzzzz...

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
~jerawat dah kurang tapi bekas jerawat ada lagi..hu..hu..hu..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
~Pusat membeli belah ...

26. Makanan Barat atau Jepun :
~barat...

27. Bilik yg terang atau gelap :
~gelap...

28. Ayat terakhir anda katakan pada seseorang?
~jap nk siap ni..aku kata kat hubby suh p siap nk p berbuka...

29. Siapa yang anda nak Tag?

~aku nk bagi....sis nita..ko kena jawab kak...mama ain,jaijina,arryani,cik rabbit,imah,suhida,kak fiza,dik nadia,deq yorookino,..ok yang lain tu siap sedia tag yg akan datang,,hihi..aku nk kasi semua tau...

FADHILAT SOLAT TARAWIH PADA BULAN RAMADHAN

~Kelebihan Solat Tarawi Malam Kelapanbelas 
Malaikat akan menyeru: Wahai hamba Allah sesungguhnya Allah telah redha denganmu dan dengan kedua ibu bapamu (yang masih hidup atau yang sudah mati).~jom solat~


9 comments:

ppb_ppkp said...

mimiey...imah masak sempoi2 jer.. kebetulan ada tulang lebih dalam 4-5 ketui...so masak tengahari sblm pi kojer...bulan ramadhan ni alhamdulillah...xpenah beli lauk kat PARAM..kalo malas..imah mkn kat luaq jer...

ZaEr.. said...

Gud Job babe!Finally mu jwb jgk tag aku.hehehe...weh,zed zaidi tu kasih aku dlm mimpi tu...hehe

sis_nita said...

erk!

waaaa.. zek jedi koooo.. heheheh!

banyakknyerr utang tag ngan awards yg akak lom amik.. tapi takpe.. sis_nita BOLEHH.. ahakz!

kang akak wat yerr.. tapi mcm biasa laa.. tunggu ari sabtu dan ahad.. hehehe!

QuEeN Of 2 Heroes said...

saya datang ambik tag.... :) haah la...cam dikejar paparazzi soklannya...kekeke :p

miemiey said...

imah~oooo..sma laa mimi lum pernh beli gak lagi kl mls mkn luar terus kan..lagi sonang..

zaer~berehh beb....eh biar laki mu mimpi ct doss ar dlm mimpi..zek zaidi aku jgn kacau..hahaha...

sis niat`aa....tul ar belum terjawab kans lagi..huhu...ok kl pree jawab yee...

nadia~haa...ambik laaa...silakan..

ppb_ppkp said...

tq mimiey ingat nak bagi TAG kat imah..
tapi imah dah buat dah hari tu..sape ek bagi..lupa dah..'kira dah setel tragniutang eh...

yoro okino said...

wahh kena nie

arryani said...

OK ...

Laporan diterima. Rojer...

white rabbit said...

amboi kak miemiey..heheh..ok cik rabbit dah jawab tag dah..hehe

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT