jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, September 02, 2009

~HARI LETAK PIC..BIRTHDAY DANISH~

Pada 31 ogos baru2 ni aku dan family sambut birthday Danish kat kfc...lagi pun puasakan..so boley laa buka puasa kat sana sambil2 sambut hari lahir adik..tapi tu laa lepas mkn ,ingatkan boleh tiup lilin dan potong kek tapi sayang adik ika tak berapa sihat..adik ika demam selsema..mgkin tak selesa dia meragam asyik menanggis..  dah nak buat cam ane kene laa tangguh dan sambut kat umah jee...aku malas nk taip panjang2 so layan gambar kat bawah ni jee yee....sebelum tu aku nak ucapkan selamt menyambut hari merdeka baru2 ni....salam merdeka.....

Danish yang syok mkn ayam kfc...lapar cecangat tu sbb seharian puasa kans...cam2 aksi cara2 mkn ayam tu...hehe,,,



cedapppnyaaa....makan,,lapar laa tu ...pas ni adegan tiup lilin terpaksa buat kat umah pasal ika demam...asyik nggis jee..ni pun kene makan cepat2 tau...tengok kek kat atas meje tu ..terpaksa bawa balik laa..huhuhu....yg tu adik aku dan mak aku...


suasana di kfc sebelum berbuka puasa...mana aku ye..hihi..carilah 

sendiri...ada ke kat situ??qiqiqi..


menu di kfc....nasi ayam n ayam goreng.....


happy birthday to u,

happy birthday to u,

happy birthday to Danish,

happy birthday to uuu...


adegan tiup lilin dan potong kek terpaksa ditunda...so kene bawa balik kek tu n sambut kat umah pas tarawih....kat bawah ni gambar sambut birthday Danish kat umah tokma di kemaman.....so layanzz.........


Hadiah istimewa dari abah sempena birthday Danish ialah jam ben 10..walaupun hadiah tu sempena birthday Danish tetapi Ayie tetap juga dapat jam tu dari abah....yelaa...anak2 ni perlu dilayan adil dari segi apa pun...barulaa tak ada perasaan dengki dan rendah diri sesama adik beradik...betul tak???


10 comments:

sis_nita said...

dailog wawa..

"ibuuuu.. tgk kawan nehh.. dapat makan KFC.. saperr ni bu.. kawan ibu ke..? mcm upin dan ipin lak.. suka ayam goreng.."

QuEeN Of 2 Heroes said...

seleranya birthday boy makan... :)
erm,betul tu...nak bg hadiah mesti dua2 nak kena bagi kan...baru la adil,xde yg jeles hehehehe

miemiey said...

sis nita~hahaha..nanti nk bagitau budak 2 tu nanti wawa kata cam upin ipin..ank2 miemiey mmg minat upin ipin...hehehe...

queen of 2 heroes~tul ar selera sbb sehari pose kan pastu dpt mkn kfc plak..sampai ambik gambar tak pandang daa ..ayam lagi syok..mmg tu laa kl ank 10 ..10 kali hari lahir..100 hadiah setahun...ada ka patut cam tu nanti??hehehe...tu yg abah dia tya kat saya...

suhida said...

epi besday..bestnye adik beradik dpt jam ek..huuhu..a ah,klu bg kat sorg je,nnti yg lain mau terasa ek...hehe..

alyyani said...

happy birthday danish..yang ke bape ni? kek dia kemain ceria lagi. suka tgk. mesti sedap!

miemiey said...

suhida~betul laa..mmg kl beli sorang jee mau tersa abg nnti...begini laa tiap2 tahun kene samarata...

alyyani~tq..yg ke 6 tahun ..kek tu biasa je ..pg esok licin sapu bersih 2 badik ni...

ZaEr.. said...

Sedap napok kek tu mimi.Ho..kalu aku g raya nanti,mu wat kek neh!Aku nok rasa gok "air tgn" mu..
Sonok bila tgk ank2 dh dewasa kan!

miemiey said...

zaer~hahaha..aku dok pandai wak kek...ni kek tunjuk jee...hahaha...tapi x pe ar demi mu aku buat laa..resepi kan byak leni...huk..huk...huk...

CuTeMiUt78 said...

wah.. seronok la danish ya..
happy belated besday danish.. semoga menjadi anak yg soleh...

miemiey said...

cute miut~tq yeeeeeeeeeee..autie mana hadiah nyee???

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT