jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, September 30, 2009

album part 2 n 3

okey bersua kembali....hari ni nak share pasal album raya ke 2 n ke 3 plak...pas ni takde baju raya dah...huhu...pagi raya kedua aku dan family masih berada di rumah MIL,,raya ke3  nak p ke umah mak aku..masa ni kami bersiap nak beraya ke rumah kawan hubby dan my cousin...sebelum tu kami plan nak pergi umak MIL adik aku sbb nana buat kenduri akikah anaknya..1 ekor lembu dikorbankan...bab makan paling best tau....yg ramai2 tu kami menyambut ketibaan abg ipar aku yg sulung dan isterinya baru tiba...hari tu MIL aku buat laksa .....tu tgh bedal laksa tuh...mmg sedap MIL masak....aku tukang potong ulam je hari tuh..qiqiqiqi..


bersiap sedia nak beraya kat umah my cousin yg mengambil masa setengah jam akan sampai...sebelum tu pose dulu....


                 

kami beraya kat umah my cousin,,,,(yg pakai baju merah tuh)adik ipar aku sedap duk baring,,,letih sangat ke tuh????masa ramai2 tu dah malam...selepas adik ipar aku selesai adakan majlis akikah...tu penat kot......


baby boy yg sedang nyenyak tidur ni ialah anak saudara hubby aku yg baru lahir pada ramadhan baru2 ni...



part 3

pose anak2 di pagi raya ke tiga..masa ni aku dan family dah bersiap nak balik beraya umah tokma di kemaman...arini 3 buah kereta bertolak ke sana...adik aku ,my cousin..n aku laaa..happy..happy...happy...


4 comments:

Mrs. Simplicity said...

ha lama sgt menyepi kak. sekali tgk latest entry, mcm2 cite. rupenye sakan beraya anak beranak ni. syok la kampung akak dgn mertua dekat. lepas tu semua adik2 beradik dah ade family sendiri. bertambah meriah dibuatnya. anak2 la paling seronok. seronok kutip duit raya ye..

yoro okino said...

sakan beraya patut ler ilang jer
huhuhu

miemiey said...

alyyani~mmg al masa raya baru2 ni bz tak sempat nk update...pastu mood mals semacam je..tapi tu laa bila syok menaip jadi pjng plak n3 yg dipostkan..hehehe...ye laa kg 22 dekat semua...dulu masa duk jb tak cukup seminggu kl cuti balik kg tapi sekrg anytime je nk pergi umh mak n mil...tul..tul...bebudak ni pun dh pandai salam tu tanda duit raya laaa....untung budak2 sekarang pling ckit sergt...kita dulu2 20 sen dah besar...

miemiey said...

yoro~hehehe....tul dik tak sempat update tau....pastu mood malas plak yelaa pas raya alik umah 2 3 bakul baju tak basuh...kemas umah lagi yg tu malas nk update ....ni pun hutang skodeng umah kekawan dh byk yg tertinggal...bila kah dpt dilangsaikan ..???

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT