jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Monday, July 06, 2009

ANAK ANGKATKU..SARAH...

 

Hari ini aku nak story kit pasal budak tecik ni..budak tecik ni adalah ank angkat aku..aku dah jaga die sejak umur 2 bulan.dah lama daa.Aku dah terasa sayang sgt kat die ni..yelaa penyeri umah aku ..dielaa satu-satunye bb girl kanggzz..Nama die NUR ATIKAH MAISARAH..sekrg dah sethun lbh..sudah pandai jaln.Aku jaga die dr pagi sampai ptg jer..bila dah ptg mama die ambik laa.Kami sekeluarga dah anggap Sarah ni mcm ank sendiri.Bila hari cuti kekdang winduuuu sesangat kat die..ada kekdg aku pergi umh die nk tgk die..last2 die ngs x nk aku...sedih sgtttttttt..sebak pun ada...sabar jelah...alik umah aku mesti ngs depan hubby...mama Sarah kata agknye bila dtg umh die aku pakai lawa...yelaa kat umh aku biasa jer pakai simple2..tu pasal lah die tak kenl aku.....btul jugak agknyer???aduss pandailah budk tecik ni.....tpi yg peliknyer time kat umh aku bila aku pakai lawa nk kuar xde pulk die takmoooo....terus die suh dukung adalaa....poning gak memikrnye..Aku berharap sgt aku dpt jaga Sarah ni sampai besar...sekolah....(bleh ke mama Ain?)hehe.....ongkeh layan dlu laa..pose2 bdk tecik ni........

                                                                                                                                                                        



Gadis melayu terakhir ni...mengalahkn model bergaya...atas kusi pun sempt panjat lagi..ishhkk...ishkkkk......





                                                                                                                                                                                                                                                                                      Potret kenangan bersama Sarah yang  comel n manja...........                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Aku dan Sarah....                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

No comments:

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT