jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, July 29, 2009

TERSELIUH...

Semalam aku sedih banggat..mana tak sodihnye tetiba ank aku Ayie masa pulang dri skull nangis2 menahan kesakitan.Aku yg syok duk masak terus terkam kat Ayie.tak pernh alik skull ngis2,biasanye aku dgr die bg salam..n cari Nyaa n Sarah.Semlm, lain plak...upe2nye tgn ank aku terseliuh masa rehat kat sekolah.katanya,kawan die main lari2 lalu terlanggar Ayie yg nk pergi rehat kat kantin.Ayie terus jatuh n jari hantu kanan die terseliuh...apalagi Ayie terus nagis.Tetapi yg malangnye kawan die tu tak ade plak nk minta maaf dan tolong Ayie.Malang sungguh nasib Ayie...tetapi mujur ada si Haikal,budak ni aku kenl n mmg baik(sekelas ngn Ayie n duk sebelah die je)die yg tlg temankn Ayie.Dah laa..semlm ada peksa OTI... menulis bkn main lgi ssh nk pegang pensel.Pastu subjek kegemaran die plak..{matematik}mengeluh die blik tak bleh nk tumpukan kerana jari kanan sakit.Takpe lah Ayie ,ibu redha apa jua keputusan peksa nti..yg penting tgn Ayie cpt pulih..pastu Ayi tertidur masa aku urutkan tgn die..mkn nasi pun aku suapkan.Semlm aku ajak hubby gi berurut, tapi yg malangnya tukang urut tu dah 2 bln x leh bgun ssb sakit tua.ni buat kami ssh nk cri tukang urut mlm2 buta ni..kami pun pulang dlm keadaan hampa..tgok laa nti aku alik kg aku n suh ayah aku urut..ayh aku mmg tukg urut gak.tapi tukang urut yg aku nk jumpa semlm,die biasa urut ayah aku. Semestinya die lgi teree dr ayah aku...tapi nk buat cam ane...kita alik kg urut ngan tokki rr..hari ni terpaksa gi skull jugak sbb ada peksa OTI..aku harap Ayie dpt tumpukan semasa jwb peksa...aku doakan Ayie akn dpt A...INSYAALLAH...AMIN...

No comments:

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT