jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Thursday, July 09, 2009

JaLAn-JaLAn HiLanG BorinG

BORING!!!!!BORING!!!!!Ibu,Ayie boring duk umah....ajak abah gi jalan...Adussssss... ank aku dah ajak gi jalan2 pulak...Lpas isyk tadi,aku ajak laa suami aku gi ke Karnival Jualan Dungun.Pjlanan gi sana x lah lama,stgah jam je dari umah aku.masa kt sana kami jguk2 lah kat pameran dadah dan mcm2 lagi pameran yg ada.Moga2 ank aku dpt sedikit pgetahuan & info semasa..x lah mcm katak bwh tempurung..kanzz...Jualan murah pun ada...ptandingan karaoke pun ada... Paling best masa plg suami aku sggah kat restoran peberet aku kat Batu 5,Dungun...Yg happy sebb akhirnye aku dpt mkn kuew teow tomyam,sbln dh kempunan..hari tu pegi kedai ni ttup...kedai lain tak sodappp....yahoooo..sementara tu layan pic yg sempat aku snap kat knival tuu..

 

No comments:

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT