jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Friday, July 03, 2009

First Time.......



  Salam tuk semua yg nengok blog aku nii...hari ni aku try buat blog tuk diri aku n family ...

X pernah terfikir pun nk ade blog sendiri..tapi mengenangkan semua kawan2 ade blog ..aku pun naik jealous la tgk memory2 diorang kat blog..ni pun aku pakai hentam je buat blog nii..buat2 tahu..hehehe..klau ade y tercacat tu duk diam2 jelah yee..bdk baru blajar..!!!Firstly aku nk knalkan ank2 aku ...aku da ade 2 org ank..dua2nye hero..namanye Muhammad Hairil Nazri ( AYIEY-8 thn ) n Muhammad Danish Danial (NYAA-6 thn )..klau nk tgk cane rope dioarang ,tgk la pic tu..........erm..aku rase ni saje dulu dapat aku simple kan salam blog baru aku nii..............

No comments:

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT