jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Sunday, July 26, 2009

MAKAN LAGI!!!!

Aku penat sgt nk masak mlm jumaat baru2 ni...hubby aku kasihan kat aku, terus je ajak mkn kat Restoran Batu 50 Dungun..yelaa aku penat sbb siang jumaat hari tu,aku n family hubby aku pergi ke Terengganu kerana adik ipar aku adakan majlis akikah anak die si Rais..mujur hubby faham aku tak msk sbb aku mmg sakit kepala arini....mgkin panas kot ....tgok laa pic yg sempat  aku snap, ank aku sedang makan kelaparan tu...ciannyer laaa kat ank aku ni.


erm..cedapnye Ayie minum air fresh oren...bgi laa ibu kit....tak sempat nk snap mee grg mamak Ayie ni..terus die sambar pinggan tu...lapar agaknye....makan laaa Ayie....abiss ke..tak abiss ibu bleh abiskan.hehehe...bior skit kepala pun mkn totap selera..kihkih..


 hubby plak nk mkn nasi greng ikan masin...cedapnye telur mata lembu.....Danish tumpang sekaki mkn ngn abah....memang tabiat Danish kl keluar mkn mmg nk abah die..suap2 lgi..ngan aku budak ni takmo...manja2 ngn abah laa kan...kl x de abah die baik aku x yah mkn luar sbbnye udah sorek dlu masa paksu die belanja mkn,abah tak ada ...bleh die pesan paksu bungkusss jer...siap mengamuk tak nk mkn...cian paksu die terus bungkus...huhuhu....ilang mood paksu nk mkn luar..akhirnya mkn kat umah...


haa...ni peberet aku..setiap kali makan2 mesti aku order ni..hubby dh boring tgk aku asyik mkn kuew teow tomyam...fuhhh pedass best...panas-panas plak tu......aku rasa nk mkn lagi ni..erm...


No comments:

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT