jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Sunday, July 26, 2009

Baju Baru

Haa....dah 10 hari rasanya aku tak muncul dgn cite baru...bukan apa mmg tak de cite menarik..bese2 je yg suam2 kuku adalaa..tu mlss nk update..hari ni aku rajin sikit nk menaip..aku happy sgt ptg khamis baru ni..patutlah beria2 suami aku  ajk aku jejalan..hubby aku kta boring duk umh so kita sekeluarga g laa jln2 kat Dungun.upe2nye hubby aku nk blikan aku baju...hubby aku berkenan sgt aku pakai bju ni..so die pun blikan tuk aku...hihi sukanye aku..nape tetiba nk bli bju kat aku ni...aku duk tya dlm hati je lah..gaji pun blum lgi..agknye saja2 nk ambik hati aku..walau apa pun time kaceh kat abg cayang ni...lain kali bli lagik yer...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

inilah baju yang hubby aku pilih......tuk aku..


                            hadiah dari abang tersayang......                                               


No comments:

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT