jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Saturday, July 04, 2009

EURO EXPO KEMAMAN

    Smalam aku n fmly balik umh mak aku di Kmn.Yelaa..aku pergi sana sbb ayh aku adakn Majlis Kesyukurn n Tahlil.Selps seharian semlm kami kepenatan menguruskn majlis tu..hari ni kami sekeluarga sepkt merncg nk pergi ke expo yg hgt di Padg Astaka,Chukai.Pada mulanya,adik aku si Nana yg beria-ria pjuk suami aku nk g sana.Selps insyk,kami pun bertolak g expo tu.Wah!!bestnyer kat cni,punyalh ramai org brpusu2 kat cni..parking pun ssh nk dpt.Byk jgk tpk2 jualan..harga pun jauh lbh murh dripada kedai biasa.Susah dah nk dpt hrga cam ni..aku pun x lepskn peluang intai2.Tiket masuk ke funfair dkenakn byaran 3 rgt,kalau nk main permainan byaran tambhan dikenakn mengikt permainan tu laa..Semasa kat funfair byk jugk permainan yg sesuai tuk ank aku,dewasa pun ada.Funfair kat cni ala2 genting.Ada khabr angin mengatakan funfair ni dtg dr Singapore.Tp sejauh mana kebenarannya aku pun x pasti.Takut jugak aku nk main tgi2 blaka...trcabuk jantung aku kangggg....dup..dup...Ank aku happy sgt dpt main kat cni.Sampai si Danish sempat kata kat abah die suh dtg lg time gaji...haha...Kalau ada kekawn yg stay dekat cni yg blum dtg lgi ceeppaaattttt....laaa...dtgggg...best bangattt..tak rugi punya.............JOM PERGI EXPO.......!!!!!!!!!!



Sblum masuk main baik aku mam aiskrim dlu..

comot pun comot lah,janji aku nk jugak aiskrim

 y jual kat luar Euro Expo nii....ermm..sodap.......


Kaunter ticket msk expo.............


No comments:

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT