jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, July 29, 2009

DAPAT HADIAH LAGII....

SALAM....malam ni aku ade crite skit..crite ni meggembirakan aku gak laa.......kat sek Danial ade buat  Majlis Penyampaian Hadiah Plajar Cemerlang Akedemik & Sukan Dan Jamuan Perpisahan n aku satu family pon di jemput,,tapi cikgu x cakap pon yg danial ade dapat anugerah gak,,jadi aku buatlah terhegeh2 skit,,lagi pon hubby aku x blk rmh agii nk pegi mcamanekan.......last2 cikgu tel tanye aku Danial datang xx????? dan dia cakap lagi Danial ade dapat hadiah utk sukan....knape x datang??apelagi mggelabah la aku.....takut tertinggal acara penyampaian hadiah tuuuu...x sangka plak si danial ni dapat hadiah... pas tu aku tggu jelah hubby aku blk....hubby blk trus je pegiii..x msk rmh pon..ngam2 sampai je kat sek..dah nk start penyampaian hadiah...adusss..nasib baik..dapat jugak la si Danial ni ambik hadiah dia.......majlis ni pihak sek buat simple jee....org pon x ramai sangat..,panggil fmly2 yg ank dia dapat anugerah jee n lastly cite pon dah habiss...jom tgok pic2 ni dulu...layannnnn...





yg abang ni pulak terhegeh-hegeh suruh amik pic dia jugak...dah la klon danial punye medal ..........hehehe,,cian ayi kan..nantilah klau ade rejeki ,,giliran dia pulak....mana tahu...

ni la dia Danial punye hadiah....layannn..............................





Haa..ni isi dalam hadiah yg dibalut kertas ungu tuu..


n ni pulak kenangan yg dulunyee dah ade 4..huhuhu..Ayi dua Danial dua..budak2 ni dapat utk anugerah kat sek PASTI tu jugak dulunyee..untuk kebersihan terbaik setiap sorang ,no 2  akademik dlm peperiksaan 6 thun untuk ayie & no 3 peperiksaan 5 tahun utk danial ..jadilah untuk diorang tengok nati  besar2 kan..

Tambah lagi satu nii..da  jadi 5

( THANKS TO PASTI AN-NASIHAH )

2 comments:

Mama-Danish & Sarah said...

untung bu dapat anak2 yang bijak....

mama nak jampi sket neh...... pssssht...pshhhhhhtttt....

boir jangkit sket kat sarah ngan danish tu...hahaha.... aci ke gini bu??

miemiey said...

mana aci mama...xjadi tu..mama sediakan pisang setandang baru jadi jampi mama tu...hahaha...x pe nti Sarah besar kit bu ajor rr die...be clever..

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT