jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Tuesday, January 12, 2010

zoo jb

koleksi gambar2 ni masa bercuti tempoh hari di jb...masa ni pergi jejalan kat zoo jb..malas nk cerita so tgk gambar je laa.. 


binatang2 yg terdapat di sini..byk lagi malas nk snap..paling suka tgk org utan tu sama tgi dengan ayie..mirip2 dgn manusia aku tgk..

bestnya ank2 n hubby dapat main kayuh ni...hya 3 org je dibenarkan..kasi peluang sama ank2 je dah laa..

menikmati keindahan tasik di sini


5 comments:

NurShahFamily said...

wahhhhh cam best je zoo jb... dr umah nur nie tak sampai 10 minit nak ke zoo tapi lum pernah sampai huhuhuhu ... pas ni nak gi la.. naik kayuh2 tu hehehehe

QuEeN Of 2 Heroes said...

nampak cam menarik je zoo jb...lom pernah sampai lg..

miemiey said...

nur~ye ka....mie tak tau nur duk jb kl tak mie p tumpang minum air umah nur....best juga beza dgn dulu2..dulu tak de kayuh2 tu sekarang dah ada,,,murah je tiket masuk dewasa~2 kanak2~1

miemiey said...

deq nadia~ok laa jugak..kl p sana leh laa singgah..

neezareef said...

klu g zoo ade bab2 pegang ulo sawa tu mmg x kan pegang la..geliiii

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT