jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Friday, January 29, 2010

menang contest lagik....mekaceh kak syima....

sesaja jejalan tadi
percaya dalam tak percaya
sbb baru bgun tido terus buka lappy
muka pon tak sempat basuh
kekeke
tadi pent sgt seharian bermain dgn sarah
sampai nonggeng aku tido
happy sgt2
pasal dah melepas kerinduaan pada adik
walau teringt tapi hati dah tak trkilan
okes..okes...
ni nak cerita
aku happy lagi tau
pasal menang contest plak
rezeki...rezeki..
mmg melimpah..
alhamdullilah
contest yg aku msk tu tajuknya
aksi menarik ketika membaca
aku pertaruhkan gambar abang ayie
kalau bgtau dia esok ni pasti ayie suka
sbb yg bakal terima adiahnya dia laa
bukan aku tau
tapi leh gak aku baca sama
hehehe
mekaceh akak syima pasal kemenangan ni
terima kasih byak2
rasa tak sabar tgu adiahnya
masuk ni contest yg ke 5 aku mng
okes nak tgk keputusan contest kat SINI


sekali lagik 
mekaceh banyak2 kak syima

7 comments:

ibu_arifa said...

tahniah..syoknyer dapat hadiah nnt :)

miemiey said...

ibu arifa~mekaceh kak..eh lewat gak tdo mlm ni yerk....hehehe...

alyyani said...

tahniah! tak rugi masuk contest banyak2.. :)

Fiza Nordin said...

tahniah miemiey...rajin sungguh masuk contest...akak dah maleh...tak penahnye menang hahahaaa mmg takde luck akak ni...

Az Rina said...

mabeles ar, menang lagik..

LYaFRINA said...

waaa... tahniah.. mmg murah rezeki la... nak jugok...

AiSHieY said...

tahniah2 kak mie...jeles ul lah...asyik menang jer kak mie nih...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT