jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Monday, February 01, 2010

4 jam yang berharga....

sesaat bersamamu akan ibu hargai...
khamis,28 JAN 2010..



















alhamdulillah kini adik dah kembali ceria dan tak nanggis lagi

adakah diri ini perlu mengembirakan org lain sedangkan hati menderita tapi demi adik segalanya ibu perlu redha...ibu gembira melihat adik gembira..itu yg penting dari perasaan ini..

6 comments:

el said...

cam tu lah jd isteri dan ibu or ape2 jelah..mengumbira ati org lebih bahagia bila org tu pun gumbira..biar ati ni sedih duke lara sekalipun..

LYaFRINA said...

syg sgt k.mie kat adik erk.. tp mcm pernah tgk j muka adik ni...
ada iras2 anak ain..blogger gak....
pelanduk 2 serupa kot..
xpela.. tiap detik bsama insan tsyg adalah detik2 y harus dihargai dgn sepenuhnya n akn diingati buat slamanya..

QuEeN Of 2 Heroes said...

akak da dapat jaga semula? ^_^

miemiey said...

el~tul laa el...huhuhu....

lya~mmg betul laa tekaan lya tu..full mark kmi bagi kat lya..

deq nadia~tak laa cuma melepas kerinduaan...

Az Rina said...

shahdulah mimiey nie..nape tak jage aje sarah tu?

miemiey said...

riena~entah laa..dah pilihan ibubapanya..mereka pk itu yg terbaik utk ank mereka...so nk tak nk terima aje...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT