jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, February 17, 2010

tayang sikit umah baru aku

arini baru ada peluang nak update kerana kerja kemas mengemas dah hampir selesai...atas permintaan kawan aku so aku tempek laa gambar umah baru aku ni..umah ni mmg besar, lagi besar dari umah lama so pas ni lenguh laa aku duk mengemas ari2..hehe...sewa umah pun besar melayang 450 sebulan...kat sini payahnya nak cari umah murah..kalau umah sendirikan best..duit mengalir pun tak kisah sebab hak milik kan..umah ni ada 3 bilik..2 bilik air...1 dapur..1 ruang tamu..umah aku ni takde laa secanggih umah korang pasal aku masih menyewa..cik hubby tak berminat sgt nak tambah perabut ..sebab masa pindah randah ni banyak barang perabut calar2...kemit..erm..jawabnya kalau nak penuh selori barang umah kena tggu umah sendiri..almari aku pun dah calar2...sayang plak..huhuhu...aku plak jenis yg selalu berpindah..harap2 kali ni stay kat sini kekal terus sampai dah ada umah sendiri...dulu pernah sekali terjadi masa tu aku gila bertanam..percaya tak aku ada pasu bunga dalam 50 jenis pasu..last sekali aku pindah umah sekali pindah hubby aku suh tinggal jerk pasu2 aku..mahu haru aku masa tu..sakarang dah serik...kl nak bertanam dalam 10 pasu boleh laa..lebih2 takmo daa....

sebelum.....


rumahku syurgaku....

\

selepas....




 

my son room....



12 comments:

oYa said...

comel wei...bestnya duk umoh ngan family sndr aku gak menumpang wakakaa

miemiey said...

aku tengok mek umoh mu comey gilo...umah aku sekin jerk...huhuhu...

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

bestla pindah rumah baru :)
knp tak tayang bilik ko?? mesti gempak kan??? hehehehehe

el said...

leh la tumpang 3hr 2 mlm.hahahaha
aku numpang lg..tgulah 5 thn..
tgh simpan duit..kira cuci kaki je msok umah...bleh????

Ibu Mifzal Arsyad said...

cantik n kemas..suka la..

LYaFRINA said...

waa. blh tahan rmh baru.. beso..
tp kalu duit y byo2 bln2 sbb kita beli lg bbaloi-baloi kan...

**nanti g kuantan blh la terjah rmh k.mie.. hehhehehe

AiSHieY said...

Kak Mie...bolela deco2 umah pasni ek...tp dah cantik umah tuh...xperlu deco2 lagi da...

miemiey said...

tinie~hahaha....bilik aku laki aku tak kasi tadi dah letak dia suh aku delete..katanya yg privacy milik aku dan dia jerk tak leh kongsi ...apa kes...huhu....

miemiey said...

el~demi ko kak el duk serumah pon aku sanggup tapi ko kena lipat kain kat aku kak...aci....hahaha..kahhhh,,,aku pun lum ada umah sendiri kak..menyewa jerk...uwaaaaa

miemiey said...

ibu mifzal~mekaceh yerk..tapi tak sempat beli perabut lagik...huhuhu...

miemiey said...

lya~betul dik...kl umah sendiri mahal pun berbaloi kan..tapi tu laa rata2 umah sini tak de yg murah..mahal lake...kmi pun kl boleh nak duk yg murah jerk..tapi cari2 tak jumpa...mmg tak ada...ye laa kl dtg kuantan leh laa singgah sini...

miemiey said...

shida~hehehe..tu laa kl ada duit kan cam deco2 dalam tv tu kmi nak..tapi hanya yg tu je termampu kini..slow2 dulu...nnti ada rezeki deco2 lagik...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT