jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Monday, February 22, 2010

keranamu aku tak menentu....

sekarang ni aku memang pantang sangat
dengan baunya yg buat aku jadi sasau
kalau tak dapat makan ni
aku jadi cam selalu jerk ingat
kalau sekali sekala tak pe
ni tidak masuk mggu ni aku haru hubby aku beli
sampai dah 3 kali...
pasar malam dekat sgt2 dengan umah aku
dalam seminggu 3 kali pasar malam kat sini
bau org duk bakar makanan ni sampai kat umah aku..
buat aku lagi tak tahan
penyakit ni dah berjangkit dari anak sulung aku
dia mmg suka dari kecik lagi...
kalau nampak kat tepi jalan ada je gerai ni
pasti aku suh hubby berhenti singgah
apa laa aku sekarang ni
mmg suka sgt mende ni...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


si abang kalau dapat makan sate dah tak ingat apa daa.....layan abisss...sekali cam aku..berebut weiiii..hahaha...


ermmm...sedapnya sate...perkena air jap...
 sampai pejam mata abang ayie syok minum air yee....

kim salam jerk adik kalau makan sate sebab adik tak suka...kl aku p makn sate adik hanya makan nasi himpit dgn kuah kacang ....kalau mood dia ok....kadang2 adik minta sate tanpa kuah...makn cam tu jee...aneh yee aku pun tak tau nape adik tak suka padahal sate sedap kan..kan...kan...


6 comments:

el said...

akk mmg dh lm x mkn sate..smlm abg od kamoo beli kat psr mlm...abis anak2 yg mkn..huhuhu...

miemiey said...

ala ciannye ko kak...pas ni ko haru abg od..ye..kl dia taknak beli ko mogok kak malam jumaat...kl dekat2 leh ajak ko makn sama kak...

QuEeN Of 2 Heroes said...

ade satu tempat sate best kat kuantan..lagi sedap dari sate haji samuri...nama kedai tu sate zul..area alor akar...perghhh sedapppp...hehehe :p

miemiey said...

diq nadia~yee keee....selalu datang ke dik...nnti akak bgtau hubby boleh ronda2 cari kedai ni...tq yee...tak sabar nak makan sate...

LYaFRINA said...

Punya la syokk makan.. smpai ttutup mata tu.. hehehehehhe...

**Air liyr dah meleleh ni.. spe suh interframe kat cni????

ppb_ppkp said...

wahh..bleh jadi geng ni..memang mabeless..heavenn..
wah...si abg mkn sambil pejam mata..
tu amikf eel tu..dapnyeeeeeeeee
satay perot lagi sedap kronikk

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT