jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, February 17, 2010

sebelum pindah....

macam ni lah rupanya sebelum nak pindah..abiss hancuss cam kapal pecah punya...adeh berminggu laa nak abiskan kemas ni semua...


dah selesai di angkut ke dalam lori maa....selamat tinggal umahku..uwaaa....punya baik hati hubby aku di tinggalnya tikar getah tuu,,,sayang sangt2...nak buat cam ane...terima aje laa...nasib bertuah laa penyewa baru dapat tikar getah free...

2 comments:

LYaFRINA said...

hahahhaha...
msti letih bkemaskn..
ingt lg lya msa nk pindah bru2 ni..
sebulan pon x settle2 lg...
xpela.. rezeki d tempat baru tu...

Ibu Mifzal Arsyad said...

huhu..mmg penat kan..bila berpindah..kemas utk pindah..pas tu kena kemas lak utk rumah br lak..x abih nga mengemas je nnt..sy pun bayk kali pindah..kalau buleh x mau dah tp nak buat cemana selagi x duduk umah sendiri..huhu

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT