jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, February 03, 2010

malang tak berbau....

cuba tengok kat bawah tu jari siapa yg biru ketum jadiknya tu..
itu lah jari aku
malang tak berbau pagi tadi
macammana masa nak tutup pintu kereta boleh aku kepit jari sendiri
masa kena tu sakit tak terasa
cuma rasa cam blur
lepas buka pintu semula dan keluarkan jari aku yg cam nak patah tersempit tu
baru terasa yg amat sagt sakitnya
mahu nak terketar seluruh badan
bahu dan seluruh tgn mmg sakit amat sgt
tuhan je tau masa tu aku rasa mahu nak pengsan
tapi aku tahan jee
sampai menitis air mata 
sakit nya...
masa tu macam2 berlegar di kepala
ni baru sikit aku kena
macam mana lah keadaan org yg accident,,,patah tgn,,patah sana sini
mmg aku tak tahu laa sakit macam mana..
baru aku tau sakit terkepit tgn di pintu kereta begini
dulu hubby pon pernah kena...
sekarang jari makin membengkak
nak buat kerja umah dah tak larat jadiknya
huhuhu
lemah je arini rasanya..






5 comments:

Az Rina said...

aiyok, sakit maaa!! kalu aku tu mau pat hari pat malam dokleh tido, denyut..

ZaEr.. said...

dalam kepit2 jari tu blh lagi mu naip...huhu..moge cepat sembuh ye jari tu..

QuEeN Of 2 Heroes said...

sapu la ubat kak..minyak gamat ke...
saya pun pernah kena...time kecik dulu..sakit wooo...huhu

oYa said...

comel inai mu miey...adoiiiiiiiiii sakit mcm nak banak ke miey...fuh

LYaFRINA said...

ishhhh.. kuat gak tu smpai jd biru g2...
mcmanala blh tsepit tu???
ssh la nk blogjogging ni...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT