jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Saturday, February 20, 2010

black stone beach....

sape pernah ke BLACK STONE BEACH,sila angkat tangan...HAA..ramai pun yg pernah kan..dekat jerk dengan umah aku...2 hari  lepas,selesai p beli baju ayie aku sempat singgah sini tuk mengisi peyut yang sedang lapor gila...haha ...cuaca sekarang panas sgt2 mmg sesuai ke sini minum ABC sambil menghirup udara segar dari pantai kat sini...jom korang tengok apa makanan yg paling sedap kat sini selain nasi ayam..jom.,.jom...jgn korang terliur udah lee...kalau aku ke kuantan mmg aku suka singgah sini kerana apa yerk...Kerana ini laa...kebetulan ma aku datang with my sis...makanya syok laa makan ramai2...

*
*
*
*
*
*

ABC Ice-cream....panas2 ni sedap wei masuk tekok aku....tejuknyaaaaa....

yang ni laa my peberet nasi goreng ayam merah..waaa mabeles...ada kuah sup hirup sampai
abiss.....

  

alahai lambatnya makanan aku sampai nie....lapor peyut dosss....


jauhnya cik hubby aku makan...senang kit makan sorang2 bayar sorang2...


yummmmyyy...ma aku syok nganga nak makan nasi goreng ayam merah..hahaha...

8 comments:

el said...

lm x pekena ABC..
x leh bla bc yg mkn sorang2..bayar sorang2..kahhhhhhhhhhhh

Asya said...

ishhh...
kat mane tmpat ni..
xtau pon.. hehehehheh
tepi jln j k???
k.mie.. bkpe nsi ayam dia peseng g2???
sdp k???

**mananyer gambo empunya blog???

-LYA

yoro okino said...

w0w xmkn lgii...sodap nyer nasiiii ituu

miemiey said...

el~kahhhhhhhhh...sebenarnya tak cukup meja tu...tu lari jejauh sorang2..kahhhhh.....kui...kui....

miemiey said...

asya~laaa...tak tau ke...sesaje pomot nama tempat ni dlm bahasa org putih...sekarang nama tu org guna....dulu2 paggil batu itam jerk...

miemiey said...

asya~tu bukan nasi ayam...nasi goreng ayam pedas...empunya blog tak bergambar sebab syok ambik gambar org..hahaha....

miemiey said...

yoro~tu laaa..kl tak makn lagik mesti syok je tgk gambar makanan...hehe

Asya said...

hehehehhehe...
maluuunyer.. sbnarnya.. lya doh mri dlm pikiran kot BM tu.. apesalll ler lambat sgt ni??? heheheheheheh...

**AKU MALUUUUUUU**

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT