jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Tuesday, February 02, 2010

cabutan bertuah itu milik aku dan menang lagik contest....

eh..cam tak caya je
hehehe
kali ni mng contest lagik laa
alhamdulillah
dah namanya rezeki terima aje laa
korang ingat tak ari tu aku duk raih undi dari korang
ingat..ingat..tak???
berkat undian korang makanya aku berjaya dalam contest tu
walaupun tempat ke 6 ...
hasil kerjasama korang aku dapat undian terbyk 
dan layak untuk aku menang tempt ke 6
okes..okes..
1 lagik aku menang contest semalam tau
tapi kali ni menang cabutan bertuah
bertuahnya aku semalam
klik bawah keputusan cabutan bertuah aku
walau tak layak menang tempat 123
tapi cabutan bertuah itu milik daku
mekaceh byak2 buat adik ardini humairah
dan adik Halena
ats kemenangan ini...
dan tak lupa mekaceh buat yg mengundi daku tempoh hari...

3 comments:

Asya said...

waaa... tahniah..tahniah...
u so lucky laa..

el said...

menang ke..sekali 2 ko..perghh
tahniah2...murah rezeki..
nti akk nak khidmat kamooo akk rojer eh
kahhhhhhhhhhhhhh

oYa said...

wa BESTNYA..aku nak menang gak hehehe

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT