jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Thursday, July 22, 2010

abang jgn mare i puji u...

begini laa kalau dapat hubby yang tak reti duk diam
ada saje xtiviti dia nak carik
hubby aku ni suka benda ala mencabar
muka pon macho mencabar("Puji kit bang ..jgn mare")
menda lain tak yah cakap semua mencabar..hahaha
(i like)gatal nguh sape nak garu nih..
okes
kalau time member ajak g sana sini..bese ari cuti laa
kena laa bagi gak dia kuar dgn geng
tak kan nak kuar dgn kite jee kan
nnti meroyan hubby 
terbeliak aku nnti..
mula2 tu moncong memanjang gak belakang dia
kl bulleeehhh
ke gunung ganang i nak ikut uu..
tapi 
kalau dah balik umah cam gni
confirm isteri mana tak teruja kan..
tak de moncong2 dah
terbeliak mata nak kuar ada leee..
sambil tersengeh memanjang jee;)
jgn bawa balik bini no 3..
no 2 kete laa
korang jgn kompius plak
aku ttp no 1,2,3 dan 4...noktah titik...

wow..bukan pasar punya..segar dari sungai ..

zoom dekat 2 ckit..ni yg paling besar..bg kat cik abg laa sbb sush payah dia yg carik..ambik ati..hehehe

hah..tgk ni..tak leh merasa yg ni..leh pgg tak apa laa...huhuhu...
"panjg sungguh kateh ko udg..meh aku kerat"
biru kannn...laling udg ape erk...??

banyak ikan abg bawa balik..ikan ni byak tulang..nk mkn kena laa goreng garing2...peberet abg masa kecik2 ni..selalu dia cite mil marah g ngail cari ikan ni..

yang ni plak cik kepah....erm best goreng letak serai,bwg,lada jrum n daun limau purut,,terangkat montot laaa...pedas2 ni sedaaappp..rasa sebijik cam kerang..

10 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

giler beso udang tu mimiey..masak ape sedap ek? rina mmg tak penah bli udang2 besa lengan tu sbb tatau nak masak ape nnti, hehehehe..

ardinihumaira said...

kak! nyum... udang apo tuh.. besau dan cantik!

~aSHa~ said...

pujian tuk malam jumaat ke miemiey..ahahaha

bestnye udang2 tu...goreng berlada...lazat

kepah tu...pernah makan sekali kakak ipar buat..best

Rizziela said...

Besarnya udang tu..sedap tu kalau goreng..memang puas makan

cheqna said...

salam kak

kepah tu sama tak dengan etok??
kalau tengok macam same..
ke laing??
hehehehehe

miemiey said...

riena~tu laa besau sampai mata naik juling ngoknya..udang galah hubby cakap...kl beli mmg kita serupa tak terbelinya...ni santapan segar dr sungai...

miemiey said...

dni~UDANG GALOH RASONYA NI...MEME CEDAPPP TAPI ABG PUNYA LAA...KITA MKN YG ANAK2 UDG JERK..KAHHHH...

miemiey said...

ASHA~TAU TAK PE..HEHEHEHE..PUJIAN PENUH MAKNA TU..KAHHH..KEPAH MMG SEDAP KAN..UDG NI DAH SELAMAT MASAK MERAH...

miemiey said...

RIZZIELA~MMG SEDAP TAPI TAK PUAS KL YG SEDAP NI..RASA NK LAGI..HEHEHE

CHEQNA~TAK TAU LAA AKAK...SEBAB ETOK LOM PERNAH MKN...RASA CAM ANE ETOK TU..MGKIN SAMA KOT..RASA KEPAK CAM KERANG...

kmieja said...

Sedapnya lobster tuh...kat pasar sekilo rm60 lastweek.....

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT