jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Sunday, July 04, 2010

BILA TUA NANTI...

saje suka-suka nak try buat ni..sebenarnya dah lama aku tau link ni..tapi malas nak buat ..sbb rasa cam tak nak tau muka aku time tua nanti...tapi tadi rasa nak cuba ..nak juga tgk muka aku time tua2...mana tau kot..kot...cun lagi...hahaha...tapi dah nama pun tua mesti kerepot kedut..sana..kedut sini...agaknya cik hubby masih berselera lagik atau tidak time tu..lelaki ni makin tua makin jadi miangnya kan...tak sedor diri pun dah tua tapi masih ada hati mata duk pandang yg licin2..heheh.. bukan aku kata kat my hubby..tapi mmg banyak dah jadikan arini ..harap2 cik hubby nnti..tua-tua tak lah gitu..harap masing2 sedar diri dah tua..time masa dah tinggal saki baki untuk menikmati kehidupan, elok beribadat dan bermesra2laa antara kami nnti...org kata time main ngan cucu plak..hehehe...agak2nya macam mana lah time tu kan....

aku time 20 tahun akan datang..kalau kira masa tu dah umo 48 tahun...tapi makin tua aku tgk tang idung aku tu makin mancung je...gigi pun masih penuh tapi agaknya gg palsu kot...

pas siap edit tadi bukan maen aku gelak sorang2..mau tidaknya di luar jangkaan..cik abang aku ni macam dah tak ada gigi...nganga je mulut tu...tapi janggut masih jambu lagi...hehehe...sekali pandang aku tgk macam muka abg ipar aku sekarang ni..hahaha..sedap tangan aku duk ngutuk ipar aku...miahahaha...

yang ni saje2 aku ngetes...ayie kalau time tua nanti confirm aku dah tak sempat tgk dia kan..masa tu aku dah tak ada di dunia lagi kot..kalau ada pun umo dah nyanyuk sgt2 kot.tapi mustahil agaknya...

aku tengok cik hubby,ayie dan adik lebih kurang je muka time tua..aku je lain..perempuan kot...tapi adik lambat lagi tuanya...sekarang baru umo 7 tahun..lambat lagi...
sekadar suka-suka
ke SINI

3 comments:

LYaFRINA said...

hehhehehee.. lya pon ada buat dh dulu.. haa.. ni msti main operate tang hidung ni??? hehehhehee...

budak2 tu sian... muda lagi tu....

miemiey said...

tu laa dapat operate pree kat sini...hehehe....
anak2 kmiey tgk gak ...bukan main gelak diorang tapi lama2 dia takut plak...serius diorg tya..betul ke nnti tua dia akn begini....kmiey kta saje suka2 je,,,,

dyea irdina said...

come lote lagi cik mimi masa tu..anya pun encem...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT