jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Monday, July 19, 2010

Dimanakah saya bersembunyi??

agaknya dimanakah saya bersembunyi di sebalik gambar ini...

saya bersembunyi di sebalik daun2 kering ni....di manakah saya??

kalau ditengok pada pic ni..seolah2 sama jee warna binatang cam biawak tu kan dengan batang pokok tu..


cicak ke apa ni...tapi nape besar jee...kalau yg ni nmpak jugalah bezakan mana binatang dan pokok kan..cuma warna je yang hampir sama...

warna yang hampir sama dengan batu-batu ..

kalau terjumpa ni sure terpijak sbb sama je warnanya kan..

eh...yang ni lagik kompius...tak nmpak apa2 pun cuma batang pokok je...dimankah saya bersembunyi ni??

apa yang kat bawah ekor tu...tak pernah nampak ekor cam gini??


yang ni cicak ke ukiran...nmpak cam bekas badan cicak je...

memang tak nmpak laa kl tgk seimbas jee..


sama ijau jee...
 begini laa beruntung haiwan2 ni dapat melindungi diri dari musuhnya...mempunyai ciri2 yang sama dengan tempat yg boleh mereka berlindung...

8 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

pesal gamba cicak semua ni cik mimiey? ngerik tau..

ape pong, welkam bek my preng..

cheqna said...

salam
alahai sama je..
memang beruntung r....
gambo first tu tak perasang sangat r..

miemiey said...

riena~tu laa dapt search seme cicak2 man..binatang laen lom ada kot..hehhehe...
daa lama camback tapibz ngn kedai tu lom smpat jelajah kat umah riena..hehheh;)

miemiey said...

cheqna~mmg tul yg mula2 tu cam daun kering kan..

el said...

aku igt suh cari pic ko dlm daun2 kering tu kahhhhhhhhhhhhhhh gelak guling2..
a'ah pic yg 1 tu npk batang jek..jenuh cari x npk pape pun

ardinihumaira said...

wahhhh.. gambar3 yang menarik kak... cunn!


p/s: kak maaf lamanya dni tak datang sni.. huhu...

miemiey said...

el~kau ni selalu menceriakan aku jerk...hahahha..aku mana leh sembunyi celah2 tu...terang2 nmpaknya...hahhaha:>

miemiey said...

dni~tak pe dik..akak pon sama gak..hehehe.....

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT