jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Saturday, July 31, 2010

salam petang sabtu.....

salam petang sabtu..
erm dah lama rasanya aku tak update,blogwalking korang..
aku benar2 minta maaf kerana sekarang aku sibuk ckit...
sebenarnya banyak benda nya aku nak update
tapi bila dh sign in
terasa cam tak reti nk cerita plak..
tgok laa nnti keadaan benar2 free...
okey..
sedikit tatapan buat korang yee..
hehehe...
sesiapa peminat legging sila cuci2 mata yee;)
kalau berkenan boleh order di ruangan komen...
pandai2 laa aku cari korang...
selagi ada jejak yee;)

size:90 = 12-18M

PRICE:RM15.00


size:95 = 18-30M

PRICE:RM 15.00
sold out !!


size:90 = 12-18M

PRICE::RM 15.00



size:90 = 12-18M

PRICE:RM 15.00



1 set(CARTER'S)
size:24 month
price:rm 39.00
now only!!!!RM 35.00

pre order for raya..!!!!


BRAND: Ralph Lauren
COLUR: Purple Polkadot

-cotton double layer baby dress

SIZE:9month
12month
18month~riena~

24month~mai~

PRICE:RM39.00


royak v~sorry kawan2 aku tayang pic kat sini..bg aku yg mula bertapak dlm dunia perniagaan di sini slh stu tempat aku kena promosi..harap korang faham ye.. korang semua kekuatan aku sbagai permulaan tuk terus maju...
sesiapa sudi boleh laa follow n link sekali kedai on9 aku....
aku tak paksa tetapi aku hargai sgt2 korang semua...


ada masa sudi2 laa singgah yee...



No comments:

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT