jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Tuesday, July 20, 2010

"celamat pagi auntie-auntie ceme"



celamat pagi auntie2 ceme yang baik hati datang kat blog ibu caya ni
auntie2 ceme dah makan lom...
caya cuka hati hari ni
pasal dapat pakai baju sukan baru hehehe
sebelum ni caya pakai yang sekolah lama punya
caya ugut je ibu
(dengan nada yang pura2)
caya:"ibu..ibu..time sukan bolah tak taknak datang sekolah"
ibu:"eh!mana boleh cam tu, kena lah sekolah..."
caya:"belilah baju sukan baru bu...nnti pergi sekolah hari2"
ibu:"laa baju sekolah lama elok lagi...membazir je beli yg baru..dah nak abis tahun nie..lagipun cikgu2 kata tak apa pakai je..huhuhu"
caya:"taknak..taknak...taknak..dtg sekolah..(dgn muka yang cedih )
ibu:ok..ok...nnti cakap dgn abah..huhuhu...pokai lagik duit abah kali ni"(lam hati elaun bu kena potong laa bulan nie..keh..keh..keh..)

akhirnya muka sedih dah berganti dgn semangat tuk ke sekolah...

"kalau boleh..hari2 nak ada sukan..best dapat main bola"


"okay..bye..bye..auntie ceme..nak gi skull dah ni,bas sekolah dah sampai"

3 comments:

ardinihumaira said...

hehe... dni dulu kalau boleh hari2 nak sukan gak ;p

mummy_ayu said...

belajar rajin rajin yer...

az rina a.k.a jaijina said...

alah bu, baru beli baju sukanjek..blom kopak pon lagik, hehehe..elaun ibu kene potong pon sket je, tak terjejas pon..

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT