jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Sunday, July 18, 2010

penderitaan lya BELUM berakhir

sedih dan terkedu rasa di hati
dari semalam hati mmg teringat LYA
semalam aku kuar jalan2 dgn hubby
time tu laa teringat kat lya
sedang aku bergembira
ada lagi insan seperti lya menderita
tika tu aku sapu air mata agar mood hubby aku tak bertukar jadi laen
yelaa ngok aku gtukan..
hari ni buka blog MAMA,ASHA dan.ZATIE
sedih sgt
mula2 rasa redha lam hati sbb lya dah ditempatkan kat wad biasa..
ingatkan dah takde apa2 yang berlaku lagi
mgkin lya dah hampir sembuh
;(
;(
tapi sebaliknya plak
bila tgk kat blog asha dan zatie
ngeri sgt2 aku tgk pic ni

dah tak ada tempat laen nak cuccuk jarum letak ubat...jadi di sini lah mangsanya..
kasihan lya...
begini lah duk kat hospital
nak jadik kerja jururawat nak buat cam mana kan...
seingat aku tempoh hari masa aku melawat aku tgk jururawat cucuk ubat dekat bawah perut lya..
tapi tak pasti dekt mana..aku berpaling ke arah lain..

gambar ni zatie yg ambik..kl nak tau lebih cerita boleh ke blog zatie...

asha kata lya dah boleh pulang ke rumah sbb  dah tak tahan duduk kat hospital..kalau dah cucuk merata2 mmg sakit kan..moga2 lya cepat sembuh...
sekarang ni lya berehat kat rumah daa..jam 2.30 tadi dia di benarkan pulang..
lya..kmi harap lya tabah..ini dugaan buat lya..lya insan terpilih...

then..
paling terbaru aku lihat di komen asha 
lya ada komen
terkejut aku
ini bermakna lya dah buka blog dia kat umah
tapi sedih sgt dengan tulisan lya yg agak berterabur...
kasihan sgt2 rasanya
insyaallah
kalu aku balik kemaman
nak sgt jenguk lya lagi
kali ni nak tgk lya semakin sihat
moga2 ALLAH tunaikan

aha..lua faua u payua suh gain ion pc.. lya betul2 dh x bnmpk.. terima ksih arts smua sknhoghan. kyab x fpt bacva lg. tp fain dh bcakn uyk lya.. lya akn jalananjni lnjutan lnjutbutnmri cr ccs scan n mata... doakan... mybe lps ni, fain akn akn uodatenstatueus lya. lya rmndiu asya. 20 ari x jmpa... okla..luyan xntahan dh.. umur pmjhnjmpa lg.

komen terbaru dari lya kat atas...aku copy blog asha...walau pun tak nmpk lya cuba komen kat blog asha di bantu olah fain...terasa sgt2 lya nak muncul kembali...tapi kali ni mgkin fain yg update kan blog lya..tapi takpe mgkin kmi akan tahu perkembangan lya selepas ni...


6 comments:

LYaFRINA said...

,ya sgt2 gthingunggga,,.. lya sygknkn k miee,,, mn dt2 hfai snua tenan2 kya,,, lpya xtau nj kta aowee melakimkn taabn trinana jsih k mie n smua kwn2.. lya akn kmbaki nnati suatunmsatannnti,, umur pnjgnjghnjmpa..fain kata, k mie dtg dtgktnicu sritut

cik dah ganu kiter said...

ya allah sedihnyer baca..
idah harap lya lebih tabah hadapi dugaan ini...

mummy_ayu said...

semoga Lya cepat sembuh....!!

miemiey said...

lya~kmie pon syang lya..dah anggap lya macam adik sendiri dah..sayang sgt....

idah~mmg sedih sgt..moga doan harapn kita untuk nya menjadi pembakar semangat tuk lya..

miemiey said...

mummy ayu~harapan kami semua tuk lya...semoga cepat smbuhkan...

Rizziela said...

sedihnya banyak komen lya

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT