jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Monday, July 05, 2010

Mohd Juara Mentor 4


syukur..
seperti di jangka oleh aku, Mohd layak juara MENTOR 4 dan mendapat 71 markah jauh ketinggalan berbanding peserta yang lain.
mempunyai suara yang lantang...sedikit berkarisma..wajah yang tulus dan ikhlas dalam
menyampaikan lagu..
penghayatannya ketika menyanyi amat bagus...
kekadang aku tgk muka Mohd ni mirip Adi Putra...
tapi Mohd agak cengkung sedikit...
memang mantap suara Mohd semasa menyampaikan lagu tadi
boleh buat aku menanggis time menyampaikan lagu baru nya...sedey plak masa dia bagi mak dia bunga..
sayu hati aku...ini bermakna dia berjaya membawa lagu dgn baik dan lagu yg hendak di sampaikan kesampaian kepada pendengarnya...
paling best Mohd dapat menguasai pentas apabila dia cuba berinteraksi bersama peminatnya..
wah..terasa meriah dan seronok...
tahniah kak ziana kerana mendidik protegenya dengan baik walaupun sedikit garang juga...tapi aku nengok kelako je muka kak ziana..hehehe...
paling aku terkilan,azmeer dan nani hanya di tempat ketiga..aku sangka mereka di tempat ke 2(milik dayang dan adi)...memang aku sokong nani...namun markah juri awam..juri profesional dan juri sms mengatasi segalanya...terkejut juga kerana mohd dan nani berkongsi markah juri awam sebanyak 19 markah berbanding adi yang agak jauh ketinggalan 11 markah...(yg membuat aku berkeyakinan tempat ke 2 milik nani..tp..sebaliknya)
walaupun begitu bukan senang untuk mereka bertiga sampai ketahap ini...tahniah buat mereka bertiga...

Mohd anak bongsu dari sepuluh adik beradik ni membawa lagu khas dicipta untuknya iaitu Cinta, lagu yang lain ialah Tragedi Oktober dan Itu Kamu.


Lagu baru Cinta dari Mohd ni nampaknya boleh jadi hit..macam sedap je lagu ni.
Dia jugak berduet dengan Fiq Juara Mentor 2, dengan lagu hebat 3 Malam Tanpa Bintang dan Bujang Senang.

3 comments:

LYaFRINA said...

yezzaaaaaaaaaa...
i like!!!!
tp lg suka kalo ILA DAMIA...

hajarus said...

hajar memang xpernah tengok mentor 4 ni... cuma tengok time iklan jer.... tp malam tadi mase final leh plak hajar tengok dr mula sampai akhir...

walau xpernah tengok sebelum ni tp rase cam happy sangat biler mohd juara... hajar cam akak la tengok mohd ni pun seakan2 adi putra tp versi kurus skit... hehehe...

biler tengok final malam td rase cam rugi jer tak tengok mentor 4 ni sebelum ni... huhuhu...

ieda said...

salam..
saya jarang dpt tgk tv..mentor final ni pun tgk separuh jer..ntahla..rasa macam tak best.

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT