jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Tuesday, July 06, 2010

memori jom heboh kuantan 2010..

dah berkurun sebenarnya ..tapi hari ni barulah nak cerita kat sini
hehehe
berita pun dah basi jadiknya
tapi" ada aku kisah..."hahaha...
pjam ayat ayu a.k.a oya...
sesaja sekadar memori kami anak beranak kat sini...
mggu lepas sedia maklum jom heboh berkampung 2 hari kat sini
so aku pun turut sama bina laa khemah kat tepi padang MPK II tu..(jgn percaya aku lebong jeee...)
hah...x paham lebong...kl tak paham pakat cari laa dalam kamus Dewan Bahasa Dan Pustaka yee..
malas nak coleteh pjg2
so pakat cuci mata lah 
aku dan family di samping selebriti popular tu..

chooppppppp,,chaakkkkk...chikkkkkkk..

mula2 sampai kat padang MPK terus jumpa Mamat kelate ni...kenal dop???
memang giler2 laa Danny ni...
sama je dalam watak cite FARA..tu...
kelako sangat..memang Danny ni cun dan handsome kat luar dari dalam tv..
org kata makn tandang kan gitu...

tak sempat aku nak tempah si Danny ni pose maut ngan aku...mak aku dah tempah dia awal2..
so duk ngidam je aku laa nak gambor dengan Danny ni....
so aku jadik tukang ambik gambor je laahhh...huhuhu....

turn anok2 aku laa pulak..sudahan gini laa aku padan pegang kamera je...cik abang aku ni awal2 dop masuk buku doh...hahahaha....

pastu tengok tomok laa pulak nyanyi...kecik je tomok ni..aku ingat kan tinggi..memang tak leh kalahkan tinggi aku lagi...hehehe....tapi dia cute laaa....lagu dia pun best...

tomok ni ngah stanby nak buat sepakan penalti...panas2 terek tomok sanggup bersama peminat main bola sepak..

yang ni plak ahli keluarga karam singh walia...sape2 nak buat aduan rakyat sila kan komen kat ruangan komen n3 aku...sure karam singh walia buat liputan aduan korang nanti...

apa lak ank beranak ni duk gaduh2..nak ambik gambar maria pun gaduh2 gak ke...
sebenarnya aku panggil ank aku si danish tu bergambar sama...at last cik hubby aku dah stnby..jadik gtu laa kl suh kamera man tak profesional...huhuhu...kejut gila tgk maria sbb dalam tv aku bayang kan dia ni besr tapi tidak...tidak..kecik je dia ni..tengok tu lebey kurang aku je kan....

sape suh tak bagi aku rabena percuma...kan aku tarik hidung ko rabena....hahahaha,,,

sukanyaaaaaaaaaaa.........

tunggu giliran nak masyukkk soopa doopa...

sengeh malu mamak ni....hehehehe....sape ni???

aku bergambar di salah satu tempat yg menjadi syarat untuk aku menyertai kuiz perodua...kl tak ambik gambar disis tugu tu..tak leh masuk putar roda kat perodua..nasib menyebelahi aku dan my mum dapat jam tangan perodua...cik hubby dapat gak tapi untuk kuiz jalan2 alza...so kami collect 3 jam hari tu...sukanyaaaaaaa....

hero yang menjadi pujaan ramai....tengok tu anak dara tumpang sekaki...hehehe...aku tak yah laa
confirm tak leh interprime mautnya...hahahha

selebriti terkenal...nora danish memang kecik sangat..tak tinggi mana pun sama tinggi adik aku nana..
muka pun iras2 nana aku tengok..intan ladyana pun sama tak tinggi..kecik jee...aku ingt kan dia tinggi kurus...

zoom jap dari dekat....

penat berjalan..rehat laa jap sambil pose....

masuk laa sekeping gmbr cik hubby...hehehehe...apa cayang..macam-macccam je tu???

ok laaa cukup daaa...kan jemu lak tengok gambar aku ni...antara selebriti tak sempat ambik gambar wahid..fara fauzana...nubhan...ramai gak laa lupa...ok daaa....
tingat plak memori jumpa siti nurhaliza tahun 2003...masa kat jom heboh kuantan gak laa...teruja sgt2 pasal aku peminat setia DATO CT....



3 comments:

LYaFRINA said...

bestnya blh jumpa artis..lya g mlm.. tomok j ada.. betul tu, tomok kecik j kan kat luar.. x beso pon...

intan tu kecik j k?? lya budget tia tinggi la.. sbb dia kn model kn..kalo g2..lya jd model blh la?? hehehheeheh(perasaan sunggohh!!!)

dyea irdina said...

best la kak mi ek....tp tang maria tg sabri tu mmg terkejut sbb dlm tv dia besar sgt kan...........

miemiey said...

lya~memang betul tomok kecik je kang....betulll intan tu kecik dan tak tinggi mana pun..mula2 kami ingt kan tinggi lampai...artis2 kita ni mmg semua berkulit cantik laaa...

dyea~kmie pun kejut gok..maria tu kecik jee..lebih kurg kmi je kan...tp dia mmg cantik...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT