jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, July 28, 2010

air terjun sungai pandan

alahai...
pepagi lagi dah rasa tak berdaya
mengantuk pun ada...nak blogwalking pun mata ni rasa macam nak tertutup jee..;(
jawabnya sekejap lagik kena laa cari bantal...
hubby takde 2 hari ni cedappp ko curi tulang yee..
huhuhu..
erm..apa laa badan ni rasa semacam jee..

takde cite aku buat2 ada cite..
kisah ni dah lama..
 kalau hari minggu memg kami suka berkelah
mandi air terjun
dekat jee
lam setengh jam sampai laa..
air terjun sungai pandan jee..
kat pancing..
best sbb ada kolam..
senang anak2 nak mandi..
kalau kat celah2 batu tu sukar laa skit
daa laa nak panjat tgi2..

erm tak reti nak cite so pakat tgk je pic2...
ni je yg sempat ambil
pasal kemaruk sgt mandi berendam lam air bagaikan...
abih kembang semuanya..kahhhh..

aku yg dalam kekembangan lam kolam tu..hahaha....

ramainya...aku masa ni berenang kuak kupu2 dah...

bila dah sejuk sambung makan kali ke 2..

cutenya anak sepupu my hubby..si adik nak cenyum gak seposen kat belakang tu..


tu jee pic yg sempat ambik..
siot sungguh laa aku
maklum laa jurukamera yg tak berapa menjadi ni syok berendam lam air..

3 comments:

LYaFRINA said...

k.mie..lya pon dh smpai sini.. mmg best.. comel.. time lya g, ramai pelancong dr china sampai.. siap buat berani redah jambatan gantung tu..skali duk ats tu, rsa xleh nk gerak dh.. takut giler.. gayat.. rasa nak merangkak je.. dh serik naik jambatan gantung.. dh la bgoyang..kalo jatuh..xde aper r.. dgn batu2nya kat bawah. dh la tinggi..pnjang plok tu..

az rina a.k.a jaijina said...

ahaha, si mamam pon nak berendam jugak tu, ekekek..aku dah lame tak mandi manda ni..last skali mase blom kawen..nnti nak bawak echa lak pi berendam..

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

salam ziarah..
dah lame tak g air terjun panching ni..masih sama macam dulu yek

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT