jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Sunday, July 04, 2010

bunyi ghairah dari bilik..



KUALA LUMPUR: Umur baru mencecah empat dan lima tahun, tetapi dua kanak-kanak perempuan bersaudara sudah pandai melakukan aksi lucah sesama mereka sebelum perbuatan tidak senonoh itu disedari ibu seorang daripada budak terbabit.
Menurut sumber polis, kejadian memalukan itu berlaku Ahad lalu di sebuah pangsapuri di Ampang di sini, apabila kedua-dua kanak-kanak yang layak digelar budak tabika itu ditinggalkan di bawah jagaan nenek mereka.

Pada kira-kira jam 5 petang, ibu seorang daripada kanak-kanak terbabit yang baru pulang dari pasar raya diberitahu adik perempuannya anaknya sudah pandai melakukan aksi dan perbuatan lucah bersama sepupunya.

“Wanita itu terkejut dengan kata-kata adiknya dan pada masa sama, dia sendiri terdengar bunyi mengghairahkan dari dalam bilik sebelum bergegas membuka pintu,” katanya. 

Menurut sumber itu, sejurus membuka pintu, ibu kanak-kanak terbabit terperanjat apabila mendapati anaknya yang baru berusia lima tahun sedang tidur sambil berpelukan dan bercium dengan sepupunya yang berusia empat tahun dalam keadaan mengghairahkan.

“Melihat aksi menjijikkan dua kanak-kanak terbabit, ibunya memarahi dan bertanyakan anaknya siapa mengajar kelakuan tidak bermoral itu. Anaknya memberitahu semua perlakuan itu dipelajarinya daripada seorang kanak-kanak lelaki berusia lapan tahun yang juga anak jiran mereka,” katanya. 


Sumber itu berkata, anak wanita terbabit turut memberitahu kanak-kanak lelaki berkenaan pernah memeluk dan memasukkan jari ke dalam kemaluannya.

“Mendengar jawapan itu, ibunya yang berusia lingkungan 20-an terus ke rumah jiran mereka dan bertanyakan kepada kanak-kanak lelaki terbabit sama ada benar atau tidak dia mengajar anaknya melakukan perbuatan tidak bermoral itu. 

“Bagaimanapun, kanak-kanak lelaki berkenaan tidak mengaku. Wanita berkenaan kemudian membuat laporan polis kerana tidak puas hati dengan kejadian itu,” katanya.

Difahamkan, kanak-kanak perempuan itu kerap berkunjung ke rumah jirannya untuk bermain dengan adik kanak-kanak lelaki berkenaan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan ibu kanak-kanak perempuan terbabit.

“Polis sudah mengambil keterangan daripada kanak-kanak perempuan berkenaan dan mereka sudah dihantar ke hospital untuk menjalani pemeriksaan.

“Setakat ini, polis masih menjalankan siasatan lanjut berhubung kejadian itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan,” katanya.

Menurutnya, kes itu sewajarnya menjadi iktibar dan pengajaran kepada ibu bapa supaya meningkatkan pemantauan terhadap anak termasuk yang di peringkat usia prapersekolahan kerana mereka amat mudah terdedah dengan pelbagai gejala negatif yang banyak berlaku di sekeliling mereka.

apa nak jadik kanak-kanak zaman sekarang ni kan..macam-macam ada....kalau bukan dari pengaruh kita sebagai mak ayah ..ada juga pengaruh dari luar seperti kawan2..jadi kita sebagai mak ayah walau sesibuk mana pun bekerja kena pantau anak2 setiap hari..selain itu pendidikan agama juga penting...pendedahan ajaran sedikit sebanyak tentang seks penting kepada remaja yang meningkat usia...agar mereka mengerti dan dapat membezakan akibat jika perlakuan seks haram terjadi...tapi dalm kes di atas kasihan juga, kanak2 tersebut pasal masih awal untuk mereka mengerti semua ini...aku rasa kanak2 itu patut di beri khidmat kaunseling agar mereka tidak menjadi ketagih dan mengulanginya..

cukup bimbang dengan anak sendiri pabila mereka meningkat remaja nanti
alahai..

5 comments:

LYaFRINA said...

ISHHHH.. TAKUTNYA...
BUDAK2 SKRANG MMG DH ADVANCE... MDE2 NI PON DH PANDAI..

ieda said...

adoyai...ni yg suspen nak tinggal anak kat org mengasuh nie...
dah la si kecik ni special...berkorban tenaga jaga sendiri la nampaknya.

Lynn Nasir said...

kena ajar la kan anak2 supaya jgn buat mcm tu. "adik, kalau ada org buat mcm gini..gini..jgn bagi. jerit kuat2, panggil mama". mcm tu la kot :)

miemiey said...

to all~kekadang rasa tak reti gak nak ajar cam ane pendidikan seks buat mereka...huhuhu...tapi pandai2 laa kita kan...jgn bg diorg bergaul ngan budak lelaki dari kecil...kl bergaul pon ada kita kan...zaman sekarang mmg tak leh percaya pada org luar biarapun ada pertalian darah...

Azzahra said...

Assalamua'laikum wa rahmatullahi wa barakatuh..maaf blh ana tahu dpt dri mana sumber brita ni?

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT