jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Friday, April 16, 2010

aku hot vs ok


ada kena mengena ke tajuk kat atas
aaarrrrgggghhh
bior je laa
sebenarnya aku rasa hangin satu badan dah jadi cam nak meroyan
nihhhh
nape laaa beruk band aku ni
asyik down je line
nak bertenet susahnya
semalam pas hubby setting dah ok
sekarang cam terus je tak betul asyik zero jee
nak buka blog 1 persatu bukan maen susah lagi
huhu
sampai aku terlena kat lappy ni
kalau ada yang aku tak nyigah komen korang
jgn mare yee
bukan aku sengaja
tapi masalahnya beruk band aku ni...
aku rasa nak teriak
tapi ada 1 benda tau buat aku tenang kembali
*
*
*
*
*
haaa...
aku menang contest
cam tak caya jee
tulaa
pas aku tampar pipi kanan kiri
baru aku sedor betulll arrr
hehehe

aku menang tuk cabutan bertuah
alhamdulilah
rezeki aku
mekaceh buat monica
adiah yang bakal sampai ni 
kat bawah
tang teddy bear aku geram tu tecik je

ok laa ni
dari tak menang teruskan

4 comments:

IbuHakimHaikal said...

Garang giler muke baby tu...tp comel..hehe...

~aSHa~ said...

beruk ni mmg beruk gak kadagn2..ehehehe...

eh miemiey duk cukai ek?
kita berdekatan...

tension2 dgn berukben dpt hadiah...bleh senyum lebar la ni

~aSHa~ said...

miemiey --> sy duk cukai...asal pahang

Redbloodsnow said...

haha...kalau bby zie bermuke garang camtuh, sumpah kurang terus kasih syg..haha. boleh? :P

sabo kak mie sabo...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT