jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Friday, April 23, 2010

my beautiful blogger award


1.THANKS & LINKS THAT THE PERSON GIVE YOU THE AWARD
mekaceh banyak-banyak dik Nadia(NAD) kasi akak award ni...ingt jugak kat kita yee..hehehe..lama dah akak perap buat pekasam award ni..solly..solly..

2.PASS THE AWARD ONTO 15 BLOGGER YOU'VE RECENTLY DISCOVERED AND THINK ARE FANTASTIC

Ardini Humaira
mr.wan
asha
lyaAfrina
Dyea irdina
lela-lelord
oya
siti
pakcik kordi
n@m@n
Tiniey Fatin
Redblood snow
kak el
Azrul Hisham
norgadis labuan
vespajobot

3. CONTACT SAID BLOG AND LET THEM KNOW THEY HAVE WON THE AWARD
Done 

4. STATE 7 THING ABOUT YOURSELF
~seorang surirumah tangga sepenuh masa...
~mempunyai 2 cahaya mata..hero-hero belaka
~mmg aku suka berblog..berfb bagaikan...
~paling aku mencik lipat kain..setambun ni berbakul-bakul..hehe..
~aku suka menonton wayang with my family
~karok hobi aku gak...
~apa lagik erk...erm...sekarang ni aku gila sgt tgk citer she wolf..boley ke statement ni..hahaha...layanz je ttg aku gak kan...

okey segala soklan aku dah jawab
kepada nama di atas sila jawab tag aku yee
lenguh je aku naip namo ko
ko leh wak do no jerk erk..
sila..sila..silakan...

10 comments:

ardinihumaira said...

^_^ tahniah kak dapat award. hehe.. jum sarapan

AngahSayang2314 said...

hehehe dah dapat award tahniahhhhh

QuEeN Of 2 Heroes said...

sy ingat lg... :)

Lelord said...

heheheh macehhhh akan kutepek bg lg glamer hahahha

suffer8zine said...

tahniah anda dapat award,display la kat profile kalau sudi :P

http://i842.photobucket.com/albums/zz347/suffer8zine/33awards.gif

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wow
nanti aku tepek kat blog eh.
tq :)

el said...

thx mie
kak el dh dpt ritu
hehehehe...
maceh igt kat akk kamo ni ye
ssh2 jek

Azrul Hisham said...

thanks kak...actually dah pernah dapat dah award ni..siap tampal kat tepi blog lagi..hehe

apapun, thanks bebanyak :)

LYaFRINA said...

yangg.. dah dpt la.. tp xingt dah buat k x lg.. nanti check balik.. lya +je nama k.mie eyh..

btw.. tenkiu yangggg

~aSHa~ said...

wah dpt lagi...ehehe kiranye asha ni betul2 beautiful la ek..eheheh perasan

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT