jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Friday, April 23, 2010

yeeehhhhhhhh!!!!!!!!!adiah sampai....

ketika tangan aku duk merayap ke blog kekawan
tetiba plak ada bunyi hon kat luar
dalam fikiran aku sape lak ni maenkan hon...
terus intai 
rupanya abang posmen yg hon
yeeeehh
sukakan
aku dapat agak tu mesti adiah giveaway aku dah sampai
memang betul pun
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
haa ni adiahnya..sangat lah wangi ...monica apa yg bulat2 ni...wangi baunya..sgt asli...buah apa yee...

terima kasih buat MONICA dan akhirnya adiah ni selamat sampai
dengan baik walaupun seberang lautan di Bintulu,Sarawak..

p/s:to Monica...terima kasih sebab sudi nak jumpa saya sekiranya saya ke Sarawak..huhu..agaknya bila saya akan sampai ke sana kan...tapi tak pe..kl tercapai gak saya ke sana suatu hari nnti...saya akan contact Monica yee...adiah ni so sweet...thanks to Monica yee..

11 comments:

Siti said...

sonoknya dpt hadiah...nak tau gak buah apa tu yer..nanti bg tau yer.

miemiey said...

siti~tu laa monica tak bg tau lagik ni...huhu..mmg pelik agaknya buah dari sarawak..bau dia asli siti dari buah tu wangi jee...

QuEeN Of 2 Heroes said...

buah ape tu ye...cam nak tau gak rasa... :p

miemiey said...

deq nad~nmpak gaya akak kena contact laa moni ca ni sbb ramai yg nak tahu kan...

el said...

ko sllu sgt dpt adiah..ko xmo kasi kat aku ke sama adiah tu..heheh
eh ko ada wat giveaway kan..mn eh?

miemiey said...

el~bg alamat aku nak kirim sampul adiah kat ko..hahaha....

ada lah cayang kak el...klik sini..berlambak kak..
http://miemiey-akucintacontestgiveaway.blogspot.com/

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hal0hhhhhhhhhh sweet lah :D


nakkkkkkkkkkkkkk !

monica said...

hehehe..thanks for the nice entry..suka sy baca..err..sy x taukla buah apa tu..tapi yg pasti dia wangi..sy pon suka hidu bau dia..thanks again..:P

miemiey said...

miss loolly~akhirnya sampai gak ke sini ye..mekaceh...

monica~ooo..tak tau ke..tak pe laa..tp pelik bnuah tu sgt wangi kan...saya pon nak ucapkn terima kasih...n3 ni satu penghargaan buat monica yee...

ardinihumaira said...

wow! congrats kak.. beshnyeee

miemiey said...

dni~mekaceh dik....

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT