jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Sunday, April 25, 2010

aku wasiatkan buat korang tersayang...


sungguh canggih sekarang neh kan..nak buat wasiat lembu yang seekor ni pun boleh melalui alam maya..oleh kerana adik ipar aku nak bercuti ke Sabah makanya dia wasiatkan aku lembu sekor ni....tapi tu laa tak terjaga aku lembu mooo ni...makanya aku nak wasiatkan kat korang semua...kalau aku tak sempat dah nak bela lembu ni...terus aku buat kenduri kan jeh...ekekeke...
1.Thank & link the person that gave you the cik Cow (JGN LUPA COPY PIC)
aku nak ucapkan berbanyak terima kasih buat adik ipor aku yang baik hati tu sebab kasi aku lembu sekor ni...kalau aku bela sure kaya aku...semenjak di dunia blogger ..hehehe..cik idah dah pandai buat wasiat..maklumlh nak pergi bercutikan..hahahaha....thanks ye DYEA IRDINA...nak tergelak gak ingatkan wasiat apa..upenya cik cow ni...hehe..

2. bg balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active or 7 paling takactive..hahaha
tak sure plak sape yang aktive sape yang tidak...

maka dengan ini aku ingin wasiatkan cik cow ini kepada
~pakcik kordi..(ko jaga elok2 lembu aku pakcik..jangan ko ngajor lembu ni maen gitar..ekeke)
~cik Ben Ashaari(nak ke bela lembu ni...nnti sure lembu ni berketul2 body nanti)
~uncle punya blog(uncle jangan ajor lembu ni mengedixx..hehehe)
~asha(tak sempat nak kendurikan sarah..kena wasiat kembali yee)
~kak el(tiap kali aku tag ko dah ada..tapi sure wasiat ni ko belum dapat jadi ko kena segerakan wasiat aku kak)kahhh...
~azrul Hisham(leh laa wasiatkan tunang tu jaga lembu ni buat kenduri kahwin nanti)
~ardini humaira(akak wakilkan awk dik untuk wasiatkan kepada blogger yg belum kahwin lagik)hehehe...

3. bagi tau dorng ni yg dorng dapat wasiat dari orng kaya kg sepening lalat
"hah!!korang semua yang terima wasiat aku ni..wasiat cik cow ni korang dapat dari orang kaya kg sepening lalat,jgn korang korbankan yee...wasiat lah lembu ni sampai tua..ekekeke..."

4. cerita3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv
~aku baring laa...aku tak suka duduk je tengok tv..mesti aku ambik bantai dan baring
~kekadang tv tengok aku..hehehe...
~aku ngajor anok buat kejo sekolah biasanya..
.5-Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
~erm..apa kebenda yang pelik ni...
~budu(korang sure tak makn nye..melainkan korang org ganu ..kelate)
~buah naga(sedap manis menjilat jari)
~belut(ekekeke)

6-cuba bg tau brp orng dah kawan anda kat FACEBOOK
91 0rang...tak ramai mana pun ..hampir ke semua rakan sekolah aku....tu pun yg add aku..kl aku nak mencari tak sempat dan tak tercari punya..

7-paberet soalan ni.....camner korng berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...

erm...hehehe..pjg cite nye..aku berjumpa masa abang baru2 pindah sebelah umah aku..masa tu aku duk umah flat..dapur umah kami bertentangan..so kl nak ke bilik air ke dapur sure bertembong..(terserempak)mula2 senyum dari jauh..pastu kali pertama abang ajak aku kuar pergi mkan tengahari ..kedai tu dekat je bawah rumah flat tu...minta izin my father...perlahan2 abang cakap..kl ingt kembali buat aku tergelak..hehehe...kira dah lulus segalanya..so sekarang 10 tahun  dah membina mahligai..selesai...kl nak cerita terperinci malas laa berjela plak kan..soklan pun tya bagaimana berjumpa jerk kan...

11 comments:

ardinihumaira said...

hehe.. kaya oo kaya dapat lembu sekor :p


nanti dni buat tau ka.. skang nak kena g kelas. entri2 tu auto publish. jangan tertipu coz dni bukan ado depan lappy on. haha.. dasar malas nak ngadap laptop pasal nak exam. puii pasan rajen dni ni lalalal :p

miemiey said...

dni~tu laa akak tgk selalu ada n3 yg segar bugar..ingtkan dni dpn lappy sentiasa...akhirnya tipah tertipu..hahahaha..tak pe2 ada masa buat yee...akak tggu..

LYaFRINA said...

WAAA... K.MIE... DUK FLAT MANA DULU??

HEHEHEH..KLAKO PLOK, PNDAI ERK DATING KAT DAPUR.. PADAHAL..MMG DAH SET TIME.. HIHIHIHII

eB ezrin said...

mak ai... idup lagi la wasiatmu itu... hik3

The Story Teller said...

bela samapi betul betul cukup umur dan berat, lepas tu kita kenduri ha ha

www.alidyangons.blogspot.com

mr.kordes said...

yiihaarrr!!ok!pakcik kordi amik ini lembuuu!!!sebagai teman utk gabrielle!!!

~aSHa~ said...

ehheehehe 3 ekor dah asha dpt lembu ni...leh jadi peternak berjaya dah...

lama tak update

eB ezrin said...

slm,

eb nk mtk emel add boleh?... eb nk invite msk blog sbb terpaksa privatisekan... sori yer sshkan... tq..

abbyal_bakri@yahoo.com

yoro okino said...

taik dier aku nak..
wat baja
xyah kuar duit

miemiey said...

apalak kuar tulisan cina ni...dulu lom khatan bhasa cina..sekerat jln belajar cikgu cina aku dah mati...

CIKGU NAMAN said...

hoho..

tersesat bahasa cina pulak ye!

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT