jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Friday, April 09, 2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...



salam pagi jumaat yang indah
kalau dulu di pantai timur hari ini dah kira bercuti kan
kepada yg bercuti selamat beristirehat bersama keluarga
di kuantan ni masih lagi bekerja 
yg sedang bekerja selamat menjalankan tugas dgn baik tau

kat sini ingin aku kongsikan sesuatu dgn kawan2 semua
kalau yg dah buat takpe laa
harap2 blog2 anda dah berjaya di telajah oleh Ben Ashaari dan teman2nya..
haaa...siapa BEN ASHAARI kan..
orangnya mmg encem ala2 kacukan lagik
cuba tengok kat header tu 
hencem kan tang idung chek berkenang tau..hehehe...
semalam sedang duk berjalan ke blog LYA aku terbaca artikal kat blog LYA
memang tertarik dan teruja nak cuba
mana tau dapat menghangatkan lagi blog aku ni dgn tip2 beliau...
beliau dgn baik hati ingin membantu mempromosi blogger baru dan lama..
so kalau korang nak join sama leh laa terjah blog BEN ASHAARI (KLIK TAU)
dan mendapatkan tip2 dari beliau
mana tau dgn korang joinkan diri ada di antara kawan2 beliau sudi datang ke blog korang
maklumlah blog beliau mmg hangat sehangatnya setiap hari
okes

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ... 
~aku ingin mendapatkan tip2 dari beliau bagaimana aku nak menaikkan lagi blog aku ini di kenali ramai..bukannya apa aku ingin menambahkan lagi kenalan di alam maya ini...dapat berkongsi cerita ,idea dan segalanya...

~aku nak tau bagaimana beliau menyusun atur waktu yg di peruntukkan untuk berblogger...terutama masa nak jelajah dan meninggalkan komen di blog kekawan..maklumlah aku tidak mempunyai masa yg lama utk berblog...

~apa pendapat ben tentang blog daku..segalanya dari segi apa pun

~blog daku ini lebih kepada kehidupan anak2 seharian..adakah patut daku tambah n3 apa2 yg menarik perhatian ramai ..sekali sekala aku masukkan artical masakan...

~bagaimana nak tarik perhatian kawan2 tuk meninggalkan jejak mereka...yelah kalau buat n3 teringin gak nak dapatkan komen2 yg membina dari rakan2...kadang kala tak laa rasa kesunyiaan...

~adakah blog aku ni sakit mata ke kalau ada yg menjenguknya....

okey tu saja BEN
TERIMA KASIH KERANA INGIN MEMBANTU DAN DATANG KESINI YEE....


9 comments:

Siti said...

heheh..siti pun dah buat netry psl ni. :)

siti nur fadhilah said...

baru nak buat entri. :)

selamat dijelajah ok.. ^^

btw, kalau boleh jangan guna tulisan warna merah banyak sangat sebab saya da bace kat banyak blog otai2..pening skit.. :)
lagipun kalau ikut psikologi tak sesuai..

saya newbie jugak. sekadar bagitau ape yang saya tau.

~aSHa~ said...

nak gak diterjah oleh beliau tapi segan plak sbb templete tak jumpa2 lagi...

miemiey said...

siti~hehehe..jom kita sama2 kene terjah dengan ben ..hahaha....

miemiey said...

siti nurfadhilah~okes cepat buat dik..mekaceh komen yg membina tu...i like red dik...tapi kalau ssh baca..nnti akak kurangkan penggunaan warna merah yee..putih ok tak....tapi n3 sebelum ni byk warna pth...

miemiey said...

asha~cepat asha buat templete baru nnti leh ben datang skodeng blog asya.....kuantan area mana asha...

el said...

aku penah pi blog dia tu..skali tgk cam pengacara astro tu jimmy shanley..hehehe
ensem mmg ensem..sib bek aku dh kawin..kahhhhhhhhhhhh

miemiey said...

kak el~betul tu kak ramai yang kata cam tu....hahaha..ko jgn terjebak layu kak..kihhhh.....nnti od hentam ko dgn gitar karen naye ko kak..hehehe

辣炒年糕Blue said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT