jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Wednesday, April 07, 2010

hadiah contest part 1

contest di menangi kategori remaja AKSI MENARIK KETIKA MEMBACA
contest yang di sertai di SINI
keputusan contest ke SINI plak

sebenarnya adiah ni dah lama sampai ..tetapi oleh kerana aku masih berada dalam bercuti tempoh hari makanya berbekulah n3 penghargaan ini..hari ni baru ada peluang nak postkan n3...aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat kak shima di atas hadiah yang aku terima ini..mekaceh banyak2 kak..di harap minat membaca dapat di pupuk ke dalam diri anak2ku...

sukanya hati adiah contest dah sampai....


beginilah aksi anak-anakku yang ingin membuka pembalut adiah
apalah yang ada erk....






ongkeh setelah di buka sampulnya maka terdapatlah adiah2 yang di menangi oleh AYIE setelah menyertai contest AKSI MENARIK KETIKA MEMBACA



2 buah novel di awal remaja yang bertajuk PETAI OH PETAI dan DIARI LENG CHAI..
ceritanya sangat menarik dan ayie berminat sangat dengan jalan cerita petai 0h petai...bagi kekawan yang ingin dapatkan novel2 yang menarik sila ke blog kak shima yee...terdapat pelbagai novel lagi mengikut usia seseorang yang ingin memilikinya.

lencana yang berwajahkan kak shima

penanda buku yang sangat kreatif berserta kata2 hikmah dari kak syima syawal

~jadilah anak yang baik...
~jadilah insan yang berguna buat masyarakat
~jadilah bangsa yang sentiasa menjunjung agama...
~selamat maju jaya...

akhir kata berbanyak terima kasih buat kak shima di atas hadiah ini....

5 comments:

LYaFRINA said...

mmg teruja kan dpt hadiah.. xkisah hadiah apa pun.. mcm lya plok.. fain ar slalu sibuk nk buka dulu

miemiey said...

LYA~BETUL TU MMG TERUJA KAN TAK KISAH LAA MAHAL KE MURAH YG PENTING IKHLAS PEMBERIAAN SESEORANG
ALA NNTI ASHA DAH PANDAI SAH FAIN TAK LEH LAGIK TUKANG BUKA SAMPUL HADIAHNYA....
KL KMI MMG BUDAK BERDUA NI YG BUKA
KASI SEMANGAT N HAPPY BUAT DIA...KAN TU CONTEST DIA YG MNG...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

waaa.. beshnyer dpt adiah...
btw, tahniah ekk... =D

Umi said...

salam sis... tumpang gembira sis menang contest dari syima syawal (my friend) .. hehee.. dia ada kluarkan novel remaja baru tu... usha2 la.. :)

辣炒年糕Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT