jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Tuesday, August 25, 2009

3 dlm 1

Sempena HARI WANITA hari ini,aku tujukan lirik  ni khas untuk semua wanita  yg berkunjung ke blog aku....hargailah diri anda sebagai wanita...sesungguhnya dirimu begitu berharga..cewahh..cam iklan tv plak..qiqiqi.....selamat hari wanita yee.....

Tajuk/Lirik Lagu: Wanita
Penyanyi: Siti Nurhaliza

huuuu…

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

(Korus)
Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

(Korus II)
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

(Ulang Korus I)
(Ulang Korus II)

aaa… Ku wanita
aaa… Ku wanita….
Yang hanya perlu kau fahami

(Ulang Korus) (2x)

Oh apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Wanita… woohoo..
Ku Wanita… ooo…
Wanita…

*****************************************

Sempena menyambut ramadhan baru2 ni aku menerima beberapa keping kad dari member blogger...cantik kad2 ini..mekacih ye korang kasi kad ni untuk aku...yelah ada juga kekawan yg ingat kat aku kan...nanti nak raya kasi kad raya tau..hehehe...sorry lambat aku tempek kad korang sbb aku kesibukan sikit..huhu...tapi korang tetap dihatiku.....senyumlaa...haa cam tu laa...

~e-cad dari IEDA~



~e-cad dari NOORSYA~


~e-cad dari kak LIYANA~


~terima kasih ye kepada teman-teman kerana sudi memberi e-cad salam ramadhan kat miemiey yee...ingat juga korang kat miemiey walaupun baru mengenali diri ini...terharu sangat..huhuhu...selamat menjalani ibadat puasa untuk semua,semoga amalan yang kita lakukan diterima oleh ALLAH~

FADHILAT SOLAT TARAWIH PADA BULAN RAMADHAN


~Kelebihan Solat Tarawih Malam Kelima 

Allah SWT akan mengurniakan pahala seumpama pahala orang-orang yang mengerjakan sembahyang di Masjidil Haram, Masjidil Madinah dan Masjidil Aqsa.~jom solat~

3 comments:

alyyani said...

selamat hari wanita... harini ek? banyak sgt hari smpi lupe dah...

p/s: suami sy takleh dgr lagu ni, mesti dia tegelak2. katanya lirik dia kelakar. apela dia tuh..hehehe..

sis_nita said...

selamat hari wanita gak tuk kamu yerr dik..

aaaa.. sebagai wanita kita haruslaaa sentiasa berganding bahu untuk memantapkan lagikk usaha2 kita bagi menaikkan nama kita di mata para blogger semua..

hahaha! hengatkan kempen aperr yerr dik.. kempen blog pulakk..

lemekkkk.. akak ko ni dah merepek laa pulak..

miemiey said...

alyyani~ye laa..hihi...ye ke somi tak leh dgr lagu ni...bese ar lelaki..lagu ni kl hayati besar makna nya...takpe lain org lain dgrnya kan...hehehe...

sis nita~mantap kak oiii....kita glamour kan kaum2 wanita blogger..hehehe..apa yg penting ...KERJASAMA...wonderpet yeeeeeeeeerrr!!!!

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT